Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Anja

Anja

07-06-2012 om 12:24

Stopt de groei, wat is er waar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weer een illusie armer

Genistus was in Ho Chi Min Stad wel één van de langste heren. Maar ach, naar Japan wilde ik om andere redenen toch al eens. Als ik dan toevallig op een platteland beland waar de gemiddelde dame korter is dan ik, is dat leuk meegenomen

Lukt al in portugal

Op de markt kwamen de oude vrouwtjes daar tot mijn schouders.

En in Indonesië wonen heeft echt voordelen hoor!

Puck

Puck

13-06-2012 om 11:14

En in spanje ook

Daar steek ik ook op de markt boven de oude vrouwtjes uit. We hebben ooit heel erg gelachen toen wij met de volleybal een toernooi hadden in Spanje en we met een groepje over de markt liepen. 2 mannen in het gezelschap zijn 2 meter en die werden door die oude dametjes met hoofddoekjes en zo'n zongetaande huid echt van knieën tot aan hoofd langzaam opgenomen, gevolgd door "Oelala... en een heleboel plat catalaans gerebbel" Geweldig!

Fiorucci

Fiorucci

13-06-2012 om 17:52

En...

Zoals ik al schreef, dat lukt hiewr in de wijk al en niet alleen de oude vrouwtjes zijn klein.

marieke

marieke

19-06-2012 om 22:02

Wat is klein of groot?

Ik ben 1.77, mijn man is 1.93, mijn dochter van bijna 11 is 1.59. Voor velen lijken we reuzen, maar ik ben de kleinste van de familie, ook van de schoonfamilie. En mijn dochter is wel lang vergeleken bij een groot aantal leeftijdgenoten, maar nog niet de grootste van de klas of haar nichtjes van dezelfde leeftijd. Als de voorspellingen uitkomen,wordt ze 1.80/1.85. Of ze dit haalt, weet ik (nog) niet, haar lichamelijke ontwikkeling gaat nu wel heel snel. Ze zit nu wel in een enorme groeispurt, ze is dit jaar al ruim 7 cm gegroeid. Persoonlijk vind ik 1.85 mooier dan 1.58, waarbij ik niet wil zeggen dat je met 1.58 een onderdeurtje bent! Wat ben je dan bij 1.85?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.