Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Tekorten

Decembermamma schreef op 10-07-2025 om 20:21:

[..]

Nou hier is toevallig van de week een mail rondgegaan onder de leerlingen. Leerlingen die de sportdag van deze week afwezig waren zonder ziekmelding van de ouders moeten ze volgende week 8:00 uit melden voor een vervangende gymopdracht anders blijven ze zitten want als je gym, beeldende vorming of muziek en cultuur op onvoldoende hebt blijf je zitten op deze school. En op deze school worden die vakken op de rapporten ook altijd op inzet beoordeeld en formatief op kwaliteit van het werk. Ik weet dus dat ik een sportieve jongeman heb die niet creatief is.

Maar als je niet aanwezig bent zonder reden en dan vervolgens niet de vervangende opdracht wil gaan doen, val je volgens mij al niet meer onder de "niet zakken op gym zolang ze redelijk trouw de lessen bezoeken en niet overgaan tot actieve sabotage"

Mijn oudste, die na lang oefenen op haar 12e een koprol durfde, haalde wel een 10 met in de touwen klimmen. Op haar rapport dus altijd een 6,5 of 7 voor gym, maar niet op basis van talent.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.