Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Vakantie

Ik heb vroeger vanaf mijn 18de wel zuipvakanties gehad. Het was een tijd om nooit te vergeten. Mijn zoon is nu 33 en had die tijd ook nooit willen overslaan.

watertoren schreef op 14-07-2026 om 10:14:

Ik heb vroeger vanaf mijn 18de wel zuipvakanties gehad. Het was een tijd om nooit te vergeten. Mijn zoon is nu 33 en had die tijd ook nooit willen overslaan.

Nou ik ook hoor.  Vond het geweldig. En hoewel ik het altijd spannend vind en blij ben als ze weer heel terug is, zie ik hoe dochter geniet van haar vakantie.  De verhalen komen telkens als ze samen zijn weer naar boven.  En hoe lang kan je nou helemaal op zo'n vakantie gaan? Ik merk nu dat de eerste meiden uit de vriendengroep afhaken,  door vriendjes of door de kosten.  Volgend jaar misschien nog maar dan is het afgelopen met dit soort vakanties denk ik. Het is dus ook iets wat als je het gemist hebt echt weg is.

Meesje schreef op 14-07-2026 om 10:00:

Wat is examenreis? Is dat iets anders dan op vakantie gaan?

Het is in principe gewoon op vakantie gaan, maar dan direct na de examens (dus in het voorseizoen). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.