Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Vriendin, maar discussie over dochters


Eens met wat de anderen ook al schrijven. Ik zou (wat jij al probeert) het gedoe van de dochters bij de dochters houden. Mocht je vriendin bij de volgende afspraak er weer over willen beginnen, dan zou je kunnen vragen waarom ze het er weer over wil hebben, dat het jou een beter idee lijkt dit bij de dochters te laten en "agree to disagree" (je hebt hier volgens mij geen mooie nederlandse uitdrukking van? )  
Nou ja, mochten de dochters wegen definitief scheiden dan ebt dit probleem langzaam weg. En kunnen jullie weer gewoon vriendinnen zijn, zonder deze 'stoorzender'. Ik heb ook een vriendin waarvan onze kinderen die op lagere school leeftijd beste vriendinnen waren, maar die meiden spreken elkaar nooit meer. Het is voor ons leuk om naar de meiden te informeren en daarna gewoon weer onze eigen gesprekken voeren.
Dus ja, ik zou over een week (of 2 weken) nog eens een poging wagen om af te spreken of dan gewoon iets in te plannen voor later (desnoods iets van laten we de zaterdag over 3 weken gaan borrelen o.i.d.) dan staat het maar vast, dit doen drukke vriendinnen en ik wel vaker en ik vind het wel leuk om daar dan naar uit te kunnen kijken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.