Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Wat draagt jouw puber?


Charrel

Charrel

09-07-2021 om 08:24 Topicstarter

Mijn zoon was gisteren 14 geworden en kwam opeens in overhemd naar beneden. Hij had hem keurig in zijn jeans gedaan en zijn stoerste riem erbij om gedaan. Zijn haartjes zaten netjes in de gel. Hij zag er zo echt heel goed uit. Het was de eerste keer in jaren dat die zelf wat anders dan een hoodie had aangedaan. Hij wilde voor zijn verjaardag zich feestelijk aankleden zei die. Ook zijn vriendin was er 's avonds en die was ook netjes gekleed. Of ze het hadden afgesproken.

Vanmorgen kwam die gewoon weer in zijn hoodie. Ik vind het iig erg leuk en verrassend om te zien dat hij toch ook andere dingen dan hoodies leuk vindt en weet wat leuk staat.

strandslag schreef op 09-07-2021 om 00:22:

Het Is al vaak zo'n onzekere periode voor ze, dan is fijn als ze iets aan hebben waar ze zich goed in voelen.. Beter loslaten vind ik zolang ze maar elke dag wat schoons aan doen

schoon ondergoed bedoel je Ipv 4x per dag wat anders uit de kast trekken en dat ook weer op de grond gooien. 

Ik heb het wassen en vouwen nu aan zoon uitbesteed. Hij vind het een rot klus. Ik hoop dat hij na de vakantie toch zijn kleding wat netter bewaard en niet steeds in de was mikt. En anders mag hij na de vakantie de was blijven doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.