Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

En weer kan de vlag uit!

Vandaag heeft mijn zoon zijn masterdiploma ontvangen! 
In 2018 ben ik hier een draadje gestart dat mijn zoon ernstig ziek was, maar gelukkig was het een jaar later alweer een stuk beter en kon hij onvertraagd zijn hbo opleiding afmaken. Daarna is hij verder gegaan met z'n master en dat is nu klaar en hij is al aan het werk precies bij een bedrijf die hij in gedachten had.
Ik ben zo blij voor hem dat hij het ziek zijn zo snel achter zich kon laten en zijn droom over werk kan waarmaken!


Wat fijn! Gefeliciteerd!

Wat fijn gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd  Auwereel! Zo blij als je kunt zijn dan hè voor je kinderen. Geweldig.  Gaat hij nu werken  of nog verder leren? Welke master heeft hij behaald?

Gefeliciteerd, wat goed!!

Gefeliciteerd, wat een geweldig bericht.

Wat ontzettend fijn! 

Wat fijn dat het goed met hem gaat en van harte gefeliciteerd met zijn diploma, daar mag hij terecht heel trots op zijn en jij op hem!

Wat een fijn nieuws!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-03-2023 om 18:00

Wat heerlijk! Gefeliciteerd 

Auwereel

Auwereel

30-03-2023 om 18:03 Topicstarter

lientje69 schreef op 30-03-2023 om 17:20:

Gefeliciteerd Auwereel! Zo blij als je kunt zijn dan hè voor je kinderen. Geweldig. Gaat hij nu werken of nog verder leren? Welke master heeft hij behaald?

Hij heeft al werk en leert daar elke dag nieuwe dingen bij, maar, zoals hij zelf zegt, gelukkig zonder alle formaliteiten van de universiteit, zoals bij elk onderdeel een zelfreflectie schrijven!

Wat fijn, gefeliciteerd! 

Wat fijn! 
Gefeliciteerd!

oh, wat super!! Gefeliciteerd 

Geweldig Auwereel! Fijn dat de zorgen en de angst steeds verder in het verleden komen te liggen en dat hij de stappen naar volwassenheid kan zetten die ieder kind kan zetten. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie iedere keer weer net dat beetje extra betekent dan voor iemand die niet heeft meegemaakt wat jullie hebben meegemaakt. Extra bijzonder en dankbaar dat hem en jullie dit gegeven is. Geniet er dubbel en dwars van Auwereel en familie!!! 

Wat een fantastisch nieuws! Hartelijk gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.