Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Hang de vlag uit!

Even onder de alias waarmee ik destijds postte, 2,5 jaar geleden, toen ik een topic startte dat mijn zoon ernstig ziek was. Gelukkig bleek er goede behandeling voor handen, en alles ziet er nu goed uit. Alleen daarom kan de vlag uit, maar hij is vandaag afgestudeerd bij z'n HBO opleiding, zonder vertraging met een hoog cijfer! Ik ben mega-trots en opgelucht dat het allemaal zo goed is gekomen. Dus voor iedereen die toen zo heeft meegeleefd: het gaat heel goed.


Gefeliciteerd! Wat goed! Kan me goed voorstellen dat je trots bent! Ga uit eten,  het kan weer,  ga het vieren. 

Toen had ik nog een andere nick weet niet of ik ooit gereageerd heb,  heb wel het hele verhaal meegelezen. 

Yes! Goed gedaan! En volgens mij kan ik me nog wel wat herinneren als ik je naam zie. Maar sowieso; een vlag voor jullie!

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat (op meer vlakken). En nu feest!!

Van harte gefeliciteerd voor je zoon, ontzettend fijn dat er na tegenspoed ook weer een heleboel mooie dingen in zijn leven zijn gekomen.

Van harte gefeliciteerd voor je zoon. Hij mag trots zijn. Ondanks zijn ziekte zo'n prachtige resultaat heeft weten te behalen. Wat een doorzetter, super! 

Wat geweldig om te horen! Ik snap dat je trots bent op je zoon om zijn incasseringsvermogen en veerkracht. Geeft veel vertrouwen in zijn toekomst. Gefeliciteerd en geniet ervan!

Hé, wat fijn om te horen! Gefeliciteerd. Knap kind heb je!

Wauw, Moedermop wat zul je dubbelop trots zijn!! Ik weet t nog goed.Geniet ervan! 

Ik herinner me het nog. Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!

MoederMop

MoederMop

01-07-2021 om 14:40 Topicstarter

Ja, het is echt dubbel vreugd hier.

MRI

MRI

01-07-2021 om 15:00

Zo fijn, gefeliciteerd

Wat heerlijk! 🤩

Oh, wat een fijn nieuws Moedermop!! Gefeliciteerd

Geweldig nieuws, gefeliciteerd aan je zoon en jullie!!

MoederMop

MoederMop

01-07-2021 om 20:14 Topicstarter

Dank voor alle felicitaties!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.