Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Is het normaal om toe te zijn aan een leeg nest?

OnherkenbaarAnoniem schreef op 19-02-2026 om 12:12:

[..]

Die grenzen had ik toen ze nog op de basisschool zaten en ze geen telefoon hadden. Later niet meer.

Hebben we ook nooit gegeven, mijn zoon heeft niet het karakter het gevaar op te zoeken dus ook toen hij nog 10- was konden we hem daarin vrij laten. 

Decembermamma schreef op 19-02-2026 om 12:19:

[..]

Hebben we ook nooit gegeven, mijn zoon heeft niet het karakter het gevaar op te zoeken dus ook toen hij nog 10- was konden we hem daarin vrij laten.

Die van mij hadden intrinsiek ook niet het karakter om het gevaar op te zoeken en toch maakte ik die afspraken. Ze waren ook wel met klasgenootjes op pad die wat minder braaf waren en milde groepsdruk doet rare dingen met een kind. Dan gingen ze toch de rondweg over. 

Dat over grenzen gaan hebben kinderen ook gewoon nodig om zich los te maken van thuis en zelfstandig te worden. 

Alice12 schreef op 19-02-2026 om 10:53:

[..]

Ik lees je vaker en je komt op mij over als een hele gezellige, lieve vrouw en moeder. ( die het nodige te verstouwen heeft gehad) Dat die andere vrouwen kritiek op jou hebben zegt alles over hen en niks over jou.

Wat lief, dank je!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.