Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Uit huis en mogelijk ASS

Man gaat zich rustiger voelen en zoon lijkt te groeien.

Hij kwam vandaag even thuis om wat op te halen, had IKEA-bakken gekocht en een sollicitatiegesprek gehad. 

Gisteren was hij ook even thuis geweest om zijn stempas te halen, maar ik was toen al naar mijn werk.

Aangenomen voor zijn eerste echte baan, hij heeft tot nu toe alleen stages gehad als werkervaring. 
Nu hopen dat hij het niet direct verklooit, dat is op een aantal stages wel gelukt.

Gisteren heeft hij met zijn vader het schuurtje leeggehaald, een flinke plank ontdekt en besloten dat dát zijn bureau kon worden. Gisteravond met balken (ook uit het schuurtje) meteen dat bureau ontworpen en geplaatst.

"Bedankt papa, dat je me hebt geholpen".
Mijn man wist niet wat hij hoorde. 😄

Hoe gaat het met de andere kiddo's?

Poezenmeisje schreef op 22-10-2025 om 10:19:

Zoon lijkt nu aardig ingericht.
Hoogslaper en bank gratis van marktplaats, tweepits inductieplaatje en pannen van IKEA, een lelijke eettafel van de kringloop 🙄.

We doen onverslijtbare jaren 60 keukenstoeltjes van mijn opa&oma die kant op, dan heeft hij twee, totdat hij denkt iets beters te weten.

Afgelopen nacht sliep hij thuis, de nacht ervoor in zijn eigen huis. Shampoo, tandenborstel, alles moet nog even verkassen. 😄

Mocht hij nog spullen moeten hebben...

Ik moet nog een huis deels leegruimen. Er zijn meerdere eettafels.  Eetkamerstoelen,  relaxstoelen,  keukengerei,  computertafel/bureautje met stoel,  veel gereedschap en tuingereedschap.  Gratis afhalen.  Provincie Groningen 

Dorestad schreef op 07-11-2025 om 13:40:

[..]

Mocht hij nog spullen moeten hebben...

Ik moet nog een huis deels leegruimen. Er zijn meerdere eettafels. Eetkamerstoelen, relaxstoelen, keukengerei, computertafel/bureautje met stoel, veel gereedschap en tuingereedschap. Gratis afhalen. Provincie Groningen

Hier is niets meer nodig, opa&oma, zijn oom en wij hebben al ons best gedaan om van alles aan hem te slijten.

Maar wel heel lief van je. 🌹

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.