Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Bijtje82

Bijtje82

27-07-2022 om 21:32

Blij dat de 3 weken om zijn, maar toch ook niet..


Bijtje82 schreef op 30-07-2022 om 13:22:

ik schrik sowieso van wat mensen uitgeven aan kleding voor hun kinderen. Denk dat ik op jaarbasis hooguit 250- 300 euro daaraan uitgeef voor alle 3 bij elkaar. En ze lopen er echt wel gewoon verzorgd bij hoor.

Dat kan niet, tenzij de jongsten alleen doorgevertjes krijgen en je het voor de oudste ook al bij de kringloop koopt. Alleen al schoenen kosten minimaal 40 euro en zulke goedkope schoenen redden het geen jaar, nog afgezien van of ze een andere maat nodig hebben.

Bijtje82

Bijtje82

30-07-2022 om 16:47

MMcGonagall schreef op 30-07-2022 om 15:26:

[..]

Dat kan niet, tenzij de jongsten alleen doorgevertjes krijgen en je het voor de oudste ook al bij de kringloop koopt. Alleen al schoenen kosten minimaal 40 euro en zulke goedkope schoenen redden het geen jaar, nog afgezien van of ze een andere maat nodig hebben.

Krijg idd voor meiden heel veel van nichtje doorgeschoven. Maar ze groeien ook niet zo hard, dus meeste kledinggeld gaat op aan de oudste. Die is ook het minst zuinig met zijn spullen. 

Bijtje82

Bijtje82

30-07-2022 om 20:24

zo, laatste extra dikke knuffels gehad. Nu drie weken stilte in huis 😞 
Zal wel even wennen worden. Enige dat ik niet ga missen is de troep. 

Bijtje82 schreef op 30-07-2022 om 20:24:

zo, laatste extra dikke knuffels gehad. Nu drie weken stilte in huis 😞
Zal wel even wennen worden. Enige dat ik niet ga missen is de troep.

Je kunt er ook de voordelen van inzien. Maak anders een lijstje van dingen die je graag voor jezelf wil doen deze drie weken, bijvoorbeeld dingen die lastiger zijn als je kinderen thuis zijn.

Bijtje82

Bijtje82

30-07-2022 om 20:34

Pistache schreef op 30-07-2022 om 20:26:

[..]

Je kunt er ook de voordelen van inzien. Maak anders een lijstje van dingen die je graag voor jezelf wil doen deze drie weken, bijvoorbeeld dingen die lastiger zijn als je kinderen thuis zijn.

Die lijst heb ik  

Trap schilderen, hal schilderen, plinten leggen. En af en toe zelf ff genieten. Dagje wellness. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.