Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

co ouderschap


Bijtje82

Bijtje82

22-08-2022 om 21:13

janlodeweeks schreef op 22-08-2022 om 19:22:

nou ja ze is het er dus eigenlijk niet mee eens,maar als ik t zo graag wil dan moet ik er eerst maar voor betalen

oja in mijn vorige reactie schreef ik het verkeerd, tijdens die zoommeeting word bepaald hoeveel t mij gaat kosten om dit in het ouderschapsplan toe te voegen is toch te triest voor woorden, maar ik neem aan dat haar advocaat (ik heb er geen) daar een vast tarief voor zal hebben hoop ik

Maar dit zou zoals hierboven geschreven een gezamenlijke afspraak moeten zijn. Dus niet alleen zij met een advocaat. Ouderschapsplan is een wederzijdse afspraak. 

Jij komt ook niet echt meer voor jezelf op. Een ouderschapsplan maak je samen, nu laat je haar beslissen en leg jij je erbij neer. Heb je niet iemand die je kan helpen om wat beter voor jezelf op te komen? Hoe kan je iemand die al jarenlang niet werkt en op andermans geld leeft jouw geld laten uitgeven?

janlodeweeks

janlodeweeks

22-08-2022 om 22:29 Topicstarter

meestal ben ik van de goede lieve vrede in mijn geval bereik ik daar vaak meer mee als de woedende ex worden,als ik boos wordt wordt dat afgereageerd op de kinderen en dat wil ik te alle tijden voorkomen,,,ik heb inmiddels 2 mensen die me willen helpen 1 jurist en 1 familie rechten advocaat.
dus zolang ik nog goede en geen belachelijke tarieven of voorwaarden hoor hou ik mezelf nog mak en probeer t goedschiks op te lossen,ik begrijp wat je bedoelt met voor mezelf opkomen,maar ik moet nog heel even door de zure appel heen en dan ben ik er ik hou jullie op de hoogte,hoe het afloopt

Je kunt peiljaarverleggimg doen, mocht je kosten hebben en heb je een ander jaar veel minder verdiend? Dan kun je dit doen als je loon in het peiljaar hoger is dan het jaar ervoor of erna. Dan kan je schelen wat je aan eigen bijdrage betaalt. Maar ik zou dan ook een eigen advocaat nemen of die advocaat van haar dan het namens jullie opmaakt. Als mediator of wat maar dan zijn jullie dus allebei klant daar, dus is ze niet meer partijdig.
Die kosten moet je aan de raad van rechtsbijstand betalen. Maar zover is het nog niet. Je moet gewoon doorzetten, anders gaat het niet veranderen. Precies wat je zegt, of je betaalt het aan haar of je betaalt het aan haar (een advocaat om dit nu goed te regelen).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.