Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Heb het gevoel dat bonuspapa...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

29-03-2022 om 22:13

Er zijn vandaag veel discussies geopend door nieuwe forummers. En beledigingen geuit naar de moderators. Wij verwijderen niet alle nieuwe berichten maar wel veel. Je hoeft niet te reageren als je denkt dat het nep is maar verwijt ons niet dat we niet alles (snel genoeg) verwijderen. 

Als je denkt dat het nep is dan rapporteer je het bericht, we zullen dan extra opletten en geloof ons, we verwijderen genoeg. 

2.10 Speculeren over eerdere nicknames is niet toegestaan, evenals trolhinten. Heb je hier vermoedens van? Meld dit dan aan de moderators door het bericht te rapporteren.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 22:15

Ik vind het ook heel raar hoe jij over je kinderen schrijft; je zegt dat je sowieso niemand vertrouwt en bang bent dat hen iets overkomt, maar vervolgens schrijf je dat je niets te klagen hebt in de slaapkamer ( het zou mij een rotzorg zijn hoe hij in bed was , ik zou eerst willen weten of m’n kinderen veilig zijn bij hem!) en je laat het toe dat hij zo met hen knuffelt.
En bonuspapa en kindjes vind ik kotswoorden.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 22:19

ToetieToover schreef op 29-03-2022 om 22:11:

Ik snap je overwegingen niet, TO. Je krijgt nooit zekerheid, tot het te laat is, dán weet je het zeker, achteraf pas. Dat betekent dat je een besluit moet nemen zonder alle feiten te kennen. Mijn keuze zou zijn: de veiligheid van mijn kinderen. Je kunt hem toch nog steeds opzoeken? Hij ligt alleen niet meer op je bank tv te kijken enzo.

Zou jij serieus een relatie of date met iemand kunnen /willen hebben waarvan je zou weten dat hij een stijve krijgt bij/van kinderen (al dan niet die van jezelf)?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-03-2022 om 22:21

Caramelzeezoutchocola schreef op 29-03-2022 om 22:19:

[..]

Zou jij serieus een relatie of date met iemand kunnen /willen hebben waarvan je zou weten dat hij een stijve krijgt bij/van kinderen (al dan niet die van jezelf)?

Jij leest dingen die er niet staan. Hinderlijk. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 22:26

niet_rechts schreef op 29-03-2022 om 22:21:

[..]

Jij leest dingen die er niet staan. Hinderlijk.

Hoezo. Ze schrijft” je kunt hem toch nog steeds opzoeken”. Wat betekent dat dan volgens jou. Dat je zo iemand überhaupt nog zou willen daten of een relatie mee wilt.

Trouwens, TO, voor zover ik opgelet heb in de biologieklas: een erectie heeft ook met de psyche (geest) te maken. De ochtenderectie is hierop wel een uitzondering. Maar voor de rest zijn alle erecties lichamelijke gevolgen van dingen die zich in de geest afspelen in combinatie met de zwellichamen (in de penis) die zich vullen met bloed als gevolg van de chemische processen in het brein.
Misschien een hele moeilijke uitleg die ook als volgt kan gezegd worden: behalve bij een ochtenderectie is elke andere erectie het gevolg van waar men (bewust of onbewust) in zijn geest mee bezig is.

En natuurlijk gaat hij zeggen als hij met de kinderen gestoeid heeft dat zijn erectie het gevolg is van jou te zien. En gelukkig geloof jij dat nog ook. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

29-03-2022 om 22:44

Alles is nu wel gezegd. Tips zijn gegeven. Ik sluit de discussie. Dit omdat de rapportages blijven binnenstromen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.