Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

05-07-2009 om 22:06

Kibbelende ouders waar de kinderen bij zijn.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

08-07-2009 om 10:56

Anders3

Duh.
Doet er niet toe.

Sancy

Sancy

08-07-2009 om 11:22

Wow anders

dát is pas een manier om een discussie dood te slaan!

Discussie overleden?

Guinevere, dan hoop ik dat je je antwoord hebt Blijkbaar is de discussie al overleden...

Tinus en anders...

Geweldig, dit gekibbel waar de kinderen bij zijn... )Ik zal maar even reageren, voor er een koude oorlog ontstaat.
Tinus, dank voor het waarnemen van honneurs. Jij las de nuances op de manier waarop ik het bedoelde.
Anders, ik reageerde op Guinevere's vraag hoe zij van haar korte lontje af kon komen. Als zij dat zou willen dan uiteraard. Het was een algemeen advies, niet echt gekoppeld aan het verkeersruzietje. Alleen Guinevere kan bepalen of het verkeersruzietje typerend is voor de relatie met haar man. De relatie, inclusief de ruzies die in iedere verhouding van mens tot mens normaal zijn. (Zelfs op een forum dus!) Guinevere liet weten dat het verder allemaal wel oke is tussen haar en haar man. Prima, lijkt mij.
Het zou kunnen zijn, maar dat kan jij op jouw beurt alleen maar zelf bepalen, dat jij je enigzins aangesproken voelt door het (sub-)onderwerp 'korte lontjes'. Zo ja: laat dan eens een kwartiertje je reactie op een OOL-er in de wacht staan voor je wel of niet op verzenden drukt. Zo ja: Lees een bericht op OOL eens meerdere malen. Als het bericht jou ultra-dom lijkt, misschien valt het bij herlezing dan eigenlijk wel mee.
Maar het zou ook zomaar kunnen dan de naam Onyx jou nogal triggert?
Met de meest genuanceerde groeten,
Onyx

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-07-2009 om 14:28

Kibbelen

Er wordt hier in huis vaak gekibbelt. En ook waar de kinderen bij zijn. Ik zou niet weten waarom niet. Kibbelen en ruzie maken hoort erbij, dat doet dochter ook wel eens. En ze weet ook dat het niet zo erg is, dat je bij erge ruzie het weer goed moet maken en dat verder de wereld niet vergaat van een meningsverschil.

Dendy

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-07-2009 om 14:28

Ik zie nu pas dat de discussie alweer ergens anders over ging

Dendy

Guinevere

Guinevere

09-07-2009 om 12:27

Gezellie hier....

Hm, 't wordt steeds ongezelliger hier. Ja, ik had mijn antwoord al, en ik lig nog steeds niet in scheiding! Gisteren heb ik wel even heel diep ademgehaald toen mijn man van Mars bleek te komen en ik niet, slechts één sneertje gegeven en toen weer over tot de orde van de dag! Kind heeft het niet eens gemerkt

Sancy

Sancy

09-07-2009 om 13:44

Proest

"de typering van mars en venus is heel leuk om de communicatie tussen mannen en vrouwen te analyseren en te begrijpen waarom we elkaar soms niet begrijpen maar voor je relatie heb je daar natuurlijk niet veel aan."
Ik voel een klassieker in wording

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.