Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Klacht tegen juf

linn19 schreef op 11-04-2026 om 21:22:

Wat een lange tenen vandaag. Dat mijn reacties niet van het "oh wat goed ga zo door" zijn betekend niet dat ik schop of me niet zou verdiepen zoals geschreven. Ik richt mij voornamelijk op de behandelaar van zoontje en de therapeut van Karen omdat die het dichtste bij zowel Karen als haar zoontje staan en bepalend zijn. Zij zijn leidend.

En als behandelaar zegt er moeten dingen veranderen thuis en ik heb jou als moeder nodig en als therapeut voorstellen doet om beter met emoties om te leren gaan voor Karen heeft ze juist die 2 mensen hard nodig om vooruit te kunnen komen en ze die dus echt serieus zou moeten nemen.

Dit is de realiteit waar Karen het mee zal moeten doen en daar zal actie van Karen in verwacht worden door zowel behandelaar als therapeut.

Hier ben ik het ook mee eens. En dan is het aan karen om wel of niet hierin mee te gaan. Maar die keuzes hebben wel consequenties natuurlijk. Als het niet vrijwillig gebeurt dan zal er dwang komen. 

In haar laatste bericht begreep ik dat ze de adviezen mbt zoontje buitenshuis nu opvolgt. Hoewel ze het zwaar vindt en niet helemaal begrijpt. Ze doet het wel. Het advies wat er eerder lag voor hulp in de thuissituatie helaas nog niet. Ik weet ook niet of dat advies nog actueel is maar ik hoop echt dat je dat gaat doen. 

De adviezen voor zichzelf deels, ze gaat de medicatie gebruiken. Helaas voelt ze nog geen ruimte om de aangeraden therapie te gaan volgen. Ik hoop dat hier nog verandering in komt. 

Goed om te zien dat er stappen zijn maar er zullen nog stappen gezet moeten worden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.