Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Nieuwe schoolspullen


BeneficialJay65

BeneficialJay65

05-09-2022 om 16:11

Butterflywhy schreef op 02-09-2022 om 16:41:

[..]

Ik verkoop dingen nooit door. Vind het vaak teveel gedoe dus maak er liever iemand blij mee door het weg te geven. En die mensen vind ik gewoon via via dus ook niet online ofzo.

Dat schrijf ik toch ook (kringloop)?

BeneficialJay65

BeneficialJay65

05-09-2022 om 16:27

Temet schreef op 02-09-2022 om 18:11:

[..]

Ik weet niet meer wie dat hier op het forum schreef: "zoals gewoonlijk verwijten de mensen die niets doen de mensen die iets doen dat ze niet alles doen".

Ja, jij doe vast ook veel goeds, maar dit mechanisme zie je best regelmatig


Lees dit nu pas.
Ik ben al m’n hele leven vegetariër dus begrijp je laatste zin niet.
Daarnaast was mijn opsomming cynisch, omdat ik vind dat er afgezeken wordt op mensen die nieuwe dingen willen kopen voor hun kinderen. Snap niet waar mensen zich mee bemoeien. 
en ja ik ben tegen het weggooien van spullen die voor een ander nog goed te gebruiken zijn. 

Caramelzeezoutchocola schreef op 05-09-2022 om 16:11:

[..]

Dat schrijf ik toch ook (kringloop)?

Kringloop is een plek waar veel mensen afdankertjes voor een prikkie kopen om vervolgens voor even te gebruiken en met goed gevoel weg te flikkeren 

Decembermamma schreef op 05-09-2022 om 18:05:

[..]

Kringloop is een plek waar veel mensen afdankertjes voor een prikkie kopen om vervolgens voor even te gebruiken en met goed gevoel weg te flikkeren

Dat hoor ik voor het eerst. Ik heb nooit bij de kringloopwinkel gekocht maar ken wel mensen die dat doen. Die komen echt met leuke dingen voor een klein prijsje thuis en gebruiken dat ook gewoon regelmatig (van boeken tot pannen tot kledingstukken).

Decembermamma schreef op 05-09-2022 om 18:05:

[..]

Kringloop is een plek waar veel mensen afdankertjes voor een prikkie kopen om vervolgens voor even te gebruiken en met goed gevoel weg te flikkeren

Wat is dat nou voor rare gedachtegang? 

Decembermamma schreef op 05-09-2022 om 18:05:

[..]

Kringloop is een plek waar veel mensen afdankertjes voor een prikkie kopen om vervolgens voor even te gebruiken en met goed gevoel weg te flikkeren

Herken ik persoonlijk niet, maar ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten.

Decembermamma schreef op 05-09-2022 om 18:05:

[..]

Kringloop is een plek waar veel mensen afdankertjes voor een prikkie kopen om vervolgens voor even te gebruiken en met goed gevoel weg te flikkeren

Oh? 

Apiejapie schreef op 05-09-2022 om 19:30:

[..]

Wat is dat nou voor rare gedachtegang?

Ik ken bedrijven die er bedrijfsmatig inkopen doen, wordt druk mett dag spul geknutseld wat vervolgens in de vuilnisbak beland. Of kennissen die het mee op vakantie nemen en daar achterlaten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.