Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Stenna

Stenna

08-10-2009 om 10:15

Ouders en sportvereniging


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

15-10-2009 om 22:07

Ingridt

Als je niet weet in welke hoek je het moet zoeken, echt niet hoor Maar goed, maar ook niet zóveel uit, mijn dochter heet heel anders dan ik.

Tirza

Annet

Annet

15-10-2009 om 22:19

Hier al een traktatie als ze gescoord hebben

Dan looft de trainer bijvoorbeeld een zakje chips of een ijsje uit als ze in de 2e helft toch nog een goal maken. (let op, winnen hoeft niet eens)
Dit team wint bijna nooit (vorig seizoen 1x). En ja, ze worden geregeld opnieuw ingedeeld en dat zorgt ervoor dat ze niet meer zo erg verliezen. Maar er moet iemand onderin de poule eindigen, ook bij de laagste poule.
Van mij mag dit team op een kar het dorp door als ze gewonnen hebben. Die meiden verdienen het!

Tijgeroog

Tijgeroog

15-10-2009 om 23:07

Tirza

Ja, ik weet het. Ik heb wel valsgespeeld, en ook langs de andere kant gezocht. Maar dat mag, want er stond wel eens een boek van jou in mijn boekenkast.
Ik zou mijn kinderen trouwens niet op kolven sturen. Ik vind dat wel sneu, bij die kinderen zonder borsten.

Voetbalbestuurder

Voetbalbestuurder

16-10-2009 om 10:42

Iemand scoort

Ik vind dat wel sympathiek iets trakteren als er iemand scoort. Mijn dochters team verliest ook alleen maar met 13-1 enzo. Maar ze schijnen vanaf zaterdag in een andere poule te zitten. Er wordt dus wel tussentijds aangepast. Overigens kan de KNVB ook flink dwars liggen. Soms krijg je om onverklaarbare redenen gewoon niet van de KNVB die klasse die je hebt aangevraagd. Vorig jaar hebben wij om die reden een team uit de competitie terug getrokken en daarna weer ingeschreven als een ander team, zo werden ze wel lager ingedeeld. Helaas krijg je dan nog een boete ook van de KNVB als vereniging.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.