Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Slechte biologische vader?

Biovader schreef op 28-04-2025 om 21:00:

[..]

Ja dat wel. Waarom deze vraag?

Omdat ik jou niet meer geloof .

Biovader schreef op 28-04-2025 om 20:18:

[..]

Tuurlijk. Maar maakt het wel complex

Zeker voor je dochter , iedereen in haar familie kent haar vader en zijn familie behalve zij .

Biovader schreef op 28-04-2025 om 21:00:

[..]

Ja dat wel. Waarom deze vraag?

Jouw ouders kennen jouw dochter, je ex en haar ouders. En je ex en haar ouders weten ook dat dat jouw ouders zijn? Maar je dochter weet van niks? 

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 21:49 Topicstarter

Roos57 schreef op 28-04-2025 om 21:11:

[..]

Omdat ik jou niet meer geloof .

Dat mag maar waarom zou ik liegen?

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 21:50 Topicstarter

Anoniemvoornu schreef op 28-04-2025 om 21:13:

[..]

Zeker voor je dochter , iedereen in haar familie kent haar vader en zijn familie behalve zij .

Ja daar heb ik dus ook moeite mee. 

hoe weet je zeker dat dochter het niet weet? Je hebt geen contact met haar. Misschien weet ze het wel maar boeit het haar niet?

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 21:52 Topicstarter

Meesje schreef op 28-04-2025 om 21:38:

[..]

Jouw ouders kennen jouw dochter, je ex en haar ouders. En je ex en haar ouders weten ook dat dat jouw ouders zijn? Maar je dochter weet van niks?

Lastig voor te stellen ja. Mijn ouders waren vrienden van elkaar. Daarom.

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 21:53 Topicstarter

Joszy schreef op 28-04-2025 om 21:51:

hoe weet je zeker dat dochter het niet weet? Je hebt geen contact met haar. Misschien weet ze het wel maar boeit het haar niet?

Omdat ik via via dingen hoor uit betrouwbare bron

Biovader schreef op 28-04-2025 om 14:38:

[..]

Nee voelt niet als belediging. Er zijn in het verleden afspraken gemaakt op papier. Daarom. Wil daar niet verder op in

Als je op papier afspraken maakte toen je 15 was, onder druk van ouders/schoonouders, zou het best kunnen dat die afspraken niet jurische geldig zijn dat mensen best willen overwegen of de afspraken nog steeds nuttig zijn, of dat andere afspraken beter zijn.

Vraag eens aan mensen wat zij van de afspraken vinden. Vraag het eventueel ook aan mensen die er niet bij betrokken zijn.

haarklover schreef op 28-04-2025 om 22:13:

[..]

Als je op papier afspraken maakte toen je 15 was, onder druk van ouders/schoonouders, zou het best kunnen dat die afspraken niet jurische geldig zijn dat mensen best willen overwegen of de afspraken nog steeds nuttig zijn, of dat andere afspraken beter zijn.

Vraag eens aan mensen wat zij van de afspraken vinden. Vraag het eventueel ook aan mensen die er niet bij betrokken zijn.

Waar lees je dat to 15 was ? zijn ex was dit maar to blijft heel bewust vaag over zijn leeftijd , to dat wekt bij mij de indruk dat je 18 + was klopt dit ?

Ik vind het eigenlijk raar:
De grootouders kennen elkaar, de afwezige vader kent ook een oom van de moeder, het lijkt wel alsof het hele dorp weet hoe de vork in de steel zit en bij elkaar over de vloer komt maar de dochter mag niet weten wie haar vader is.

Zo klinkt het inderdaad. Heel schrijnend voor haar, als ze daadwerkelijk op zoek is naar haar vader. 

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 22:52 Topicstarter

zoals ik al zei.. complex. En speculeren mag. Snap ik heel goed. Maar zitten geen duistere geheimen zoals je wel eens in de krant achter. Alleen her gaat om het kind. Niet om mij

Biovader

Biovader

28-04-2025 om 22:58 Topicstarter

Marianne76 schreef op 28-04-2025 om 22:21:

Zo klinkt het inderdaad. Heel schrijnend voor haar, als ze daadwerkelijk op zoek is naar haar vader.

Waarom denk je dat ik haar wil ondersteunen? Niet voor mij eigen ego hoor

maar hebben je ouders nog steeds contact met de ouders van moeder? En zien ze hun kleindochter dan misschien ook wel gewoon af en toe zonder dat zij weet dat zij ook opa en oma van haar zijn? 

Wat een ingewikkelde situatie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.