Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

31-08-2015 om 10:43

Stop de huppelk*tjes


maria

maria

01-09-2015 om 11:59

grappig

Uitetaard is het een grap. Wat dan ook weer grappig is dat het dus echt tegen vele zere benen aantrapt; kom niet aan onze k3.
En makkelijk scoren, mwoa, dat vind ik nu eigenlijk net van k3.

mwah

Ik vind die teksten wel grappig en ik vind ook dat ze goed zingt, maar die muziek vind ik dan weer geen goede K3-persiflage. De melodietjes van K3 zijn veel aanstekelijker dan wat Dorine ervan bakt.

Mijn dochter heeft overigens niet echt een K3-fase gehad, waarvoor ik oprecht dankbaar ben. Leefde niet erg in de klas ook, kreeg ik het idee. Daar kwamen we dus weer mooi mee weg. Dochter is inmiddels 6,5 dus wel ongeveer uit de gevarenzone.

Groeten,

Temet

Ach troost je Henk

Ik en nog een paar vonden het WEL grappig. Laat je er niet van weerhouden het forum af en toe met een dosis humor en relativeringsvermogen te injecteren.

Dat OOL zoveel verstokte K3aanhangers heeft die voor hun idolen in de bres springen, dat heeft toch ook wel weer iets moois, iets ontroerends haast.

Zal ik dan de liefhebbers van het hollands cultuurgoed even voeren.


https://www.youtube.com/watch?v=7VzCgGU0-9k

Wat is er mis met het geslacht van Jan Smit. Niks toch, heeft al een paar prachtige kinderen voortgebracht.

Hahaha

grinnik.

Waanzinnige man

Dus.

Het lid van Jan Smit

Humor. Blijkbaar maakt Dorine er haar kunstje van af te geven op anderen. Nu kan Jan Smit wel tegen een stootje denk ik, en K3 ook maar als kunstsoort vind ik het wel bedenkelijk.
Ik ben wel eens bijna weggelopen uit een voorstelling toen de cabaretiers hevig op ouders begonnen af te geven. Niet leuk als je net verse moeder bent.
Maar goed, het liedje is leuk.
Beetje in de categorie van Brigitte Kaandorp die het alsjeblieft niet met Andries Knevel hoeft te doen.

Merel

Merel

01-09-2015 om 14:28

Niets dan goede herinneringen

Ik heb er goede herinneringen aan, de tijd dat kindlief nog in haar K3fase zat (zo'n 13 jaar geleden) met 2 andere vriendinnetje en hun moeders naar Scheveningen naar een heus concert. Van tevoren gereserveerd, afrekenen bij de kassa in Scheveningen. Daar begon het leuke al want de kassamiep beweerde dat ik heus alle 6 de kaartjes al betaald had. Ik ben met een stalen smoel onder een luid ' ja hoor we gaan het met zn allen reuze naar ons zin hebben' weggelopen .

Dat is 1 goede herinnering

3 van die mupkes die geen idee wat die dames zongen (ze waren toen nog niet zwanger of half Ned.) helemaal stralend mee springend op vrolijke muziek, stralende toetjes, geweldig.

Dat is nr 2 goede herinnering

Dat we van het het geld wat we overhielden (en bedankt kassamiep) voor alle 3 de mupkes en een ijsje en een hebbeding van K3 konden kopen was alleen maar heel leuk.

Dat is nr3 goede herinnering.

Het was na een jaar over 3 weer over! (ook de roze outfits)

Dat is goede herinnering nr4

Kortom, niets dan goede herinneringen

*grijns*

Merel

Amare

Amare

01-09-2015 om 16:07

Mijntje

'Dit duurde ook geen 16 jaar '

Hoe lang mag het dan wel maximaal duren volgens jou? Is 6 jaar wel acceptabel? Of 11 jaar? Ome Willem werd uitgezonden van 1974 en 1989, dus 'slechts' 15 jaar en dat mag dan wel?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

01-09-2015 om 16:09

ha ha

Ha ha, ik vind dat persbericht inderdaad ook hilarisch. Leuke grap van die Dorine, ik heb er hartelijk om gelachen.
En bijna nog grappiger om de niet-begrijpende en soms wat gekwetste reacties hier te lezen

Barvaux

Barvaux

01-09-2015 om 16:18

daarbij

Die omewillem is een vreselijke man begrijp ik zo uit de verhalen van de dochter van de collega van mijn man die naast een zoon of dochter van hem woont maar ach met 15 jaar mag het blijkbaar.

Wat wel mag

Poep- en piesgroepen van Verantwoorde Kinderprogramma's van de Linkse Kerk. Duidelijk toch. Alleen Rembo en Rembo met de familie Magdat miste ik het in rijtje. Bij meneer Kaktus zag je in zijn hansopje altijd zijn haribo zitten. Toegegeven, dat was ook erg onsmakelijk. Zeker in het licht van de latere ontwikkelingen. Ik heb toch nog nog in de juiste tijd in de kleine kinderen gezeten, bedenk ik nu. Een hoop van de nagesynchroniseerde schreeuwerige narigheid is aan me voorbijgegaan.

Mijn enige dochter was zelfs van voor K3. Die was van de Spicegirls - en laat niemand iets naars zeggen over Sporty, Baby, en Posh. Als je nostalgisch wordt van het jeugdsentiment van je kinderen, dan voel je je pas echt oud.

.

Lucerna

Lucerna

01-09-2015 om 16:33

Sommigen denken er zelfs nog anders over

Wij lagen dubbel toen we dit zagen:


https://www.youtube.com/watch?v=eUFv9HiPjBE

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-09-2015 om 20:25

Over smaak valt niet te twisten

Dat blijkt maar weer...
Dorine kan mij niet zo bekoren, maar de kwis.. Helemaal geweldig!

Ach K3 was leuk. Mijn man heeft ook goeie herinneringen aan het concert dat ie, met onze toen 5 jarige, heeft bijgewoond. Kinderen zijn vaak maar vrij kort in de K3 fase, dus dan kan het lang goed gaan.
Net voordat het gaat vervelen zijn ze er alweer uitgegroeid en dient de volgende lichting fans zich aan. En bovenal, voor welke doelgroep K3 ook oorspronkelijk bestemd was, in ieder geval niet voor de moeders van... Dus wat wij ervan vinden is eigenlijk helemaal niet van belang.

K3 was een jaar of 10 geleden een van het weinige dat leuk is voor kleuters. Op wat muziek van andere studio 100 figuren na. Tegenwoordig hebben ze concurrentie van figuren op youtube… zoals baby shark  

Ik vraag me altijd af hoe deze reactie op een bijna 6 jaar oud bericht tot stand komt. Heeft JimButton gegoogled op K3 via de zoekfunctie? Had hij of zij niks te doen en scrollde bladzij na bladzij maar door tot dit bericht? Intrigerend.

Nowee schreef op 15-08-2021 om 14:43:

Ik vraag me altijd af hoe deze reactie op een bijna 6 jaar oud bericht tot stand komt. Heeft JimButton gegoogled op K3 via de zoekfunctie? Had hij of zij niks te doen en scrollde bladzij na bladzij maar door tot dit bericht? Intrigerend.

Wel een actueel onderwerp, want K2 gaat nu weer op zoek naar een nieuwe K3. Ik denk wel dat ik weer ga kijken, al zijn de kinderen inmiddels 10+ jaar uit de doelgroep.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.