Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

16-08-2021 om 16:07

Wat doet veilig thuis?


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

28-08-2021 om 05:00

Ze stellen een onderzoek in.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

28-08-2021 om 10:10

BlueHeart schreef op 28-08-2021 om 05:00:

Ze stellen een onderzoek in.

En hoe heb je het uiteindelijk ervaren? Ben je er toch blij mee? Ben je open en eerlijk geweest, of komt het onderzoek juist omdat je een 'verhaal' op ging hangen? 

Hoe gaat dat onderzoek er concreet uitzien?

Overigens, Hen 74, open en eerlijk zijn wil niet zeggen dat er dan geen onderzoek komt of dat alles fantastisch verloopt verder.

Groeten,

Temet

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

28-08-2021 om 12:49

Temet schreef op 28-08-2021 om 12:35:

Hoe gaat dat onderzoek er concreet uitzien?

Overigens, Hen 74, open en eerlijk zijn wil niet zeggen dat er dan geen onderzoek komt of dat alles fantastisch verloopt verder.

Groeten,

Temet

Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Heb me verkeerd uitgedrukt. Was benieuwd wat TO nu uiteindelijk wel of niet verteld had en wat het vervolg dan inhoudt. 


Blue Heart, is die erkenning inmiddels al geregeld?

Groeten,

Temet

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 13:20

Temet schreef op 03-09-2021 om 13:18:

Blue Heart, is die erkenning inmiddels al geregeld?

Groeten,

Temet

Ja, verzoek tot gezamenlijk gezag is ook al ingediend.

Zo, dat is een doorbraak! Zelfs gezamenlijk gezag, dat is helemaal mooi!
Gefeliciteerd met de geboorte van je juridische vaderschap  .

Groeten,

Temet

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 13:33

Temet schreef op 03-09-2021 om 13:28:

Zo, dat is een doorbraak! Zelfs gezamenlijk gezag, dat is helemaal mooi!
Gefeliciteerd met de geboorte van je juridische vaderschap .

Groeten,

Temet

Yep dankjewel.

Fijn blueheart, dat je eindelijk écht papa kunt zijn van je zoon.

Super! Dat zijn mooie stappen! 

Gefeliciteerd, die melding bij veilig thuis heeft in elk geval 1 positief ding opgeleverd voor je zoon. Wat fijn dat dat rond is.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 20:40

Ik ben er ook echt wel happy mee, nu is ie pas echt van mij. En ik ben blij dat ze heeft gezien dat ik nog niet zo'n verkeerde ben als vader en vriend.

Goede ontwikkelingen, fijn om te lezen. 
Heb je al wat gehoord van de raad vd kinderbescherming?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 21:25

Evaluna schreef op 03-09-2021 om 21:07:

Goede ontwikkelingen, fijn om te lezen.
Heb je al wat gehoord van de raad vd kinderbescherming?

Nee, ons kind begint pas maandag dus komende week gaat eerst iemand van vt een gesprekje aan met zoon, omdat hij ouder is dan 6 mag dat blijkbaar zonder onze toestemming. Op dit punt is de raad voor kinderbescherming er niet bij betrokken.

Maar ik heb vertrouwen in een goede afloop, zij is er echt van geschrokken en is hard op de goede weg. Dus dat komt allemaal goed.

BlueHeart schreef op 03-09-2021 om 21:25:

[..]

Nee, ons kind begint pas maandag dus komende week gaat eerst iemand van vt een gesprekje aan met zoon, omdat hij ouder is dan 6 mag dat blijkbaar zonder onze toestemming. Op dit punt is de raad voor kinderbescherming er niet bij betrokken.

Maar ik heb vertrouwen in een goede afloop, zij is er echt van geschrokken en is hard op de goede weg. Dus dat komt allemaal goed.

Ik begrijp nog steeds je negatieve houding tov veilig thuis niet terwijl je duidelijk laat doorschemeren dat er niet voor niks een melding is gemaakt. Als de moeder verwijtbaar handelt moet je juist blij zijn dat er iemand aan de bel heeft getrokken. Lijkt me dat het welzijn van kind op 1 staat bij je. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.