Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Dianne, moeder van 5

Dianne, moeder van 5

14-08-2020 om 20:15

Worden kinderen nog wel opgevoed?


Niet op te voeden

Er was geen sprake van hongerige kinderen die ik van een gezonde maaltijd heb voorzien, tegen de wil van de ouders

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2020 om 09:40

Alisonh

Ik heb weleens niet in de gaten dat ouders in de buurt zitten en schrik dan toch een beetje, maar ik zou dan kunnen zeggen "ohw...bent u er wèhèl??? Omdat ze maar door bleven gaan met hun lawaai, dacht ik dat ze alleen waren!"

Ad Hombre

Ad Hombre

26-09-2020 om 11:48

Game herrie

Zat ooit binnen gehoorsafstand van een kind spelend op een ipad. Irritante herrie maakte dat ding. Dus ik vraag of hij zachter kan.

Kind zegt ik weet niet hoe dat moet. Dus ik sta op en wijs het knopje aan. Springt er een ouder op me af: blijf van mijn kind af!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-09-2020 om 21:46

Enge man

CC

CC

01-11-2020 om 09:11

Raar ja...

Inderdaad, wat Flavia schrijft en ik ook in mijn eerste post al aangeef: kap met waarde oordelen als ' raar' en zeg gewoon dat het niet mag. Je kunt ervoor kiezen om uit te leggen waarom het niet mag ( plaats en tijd zijn ongeschikt om elkaar op de nek te springen) maar dat hoeft natuurlijk niet.
De juf zei ook d at ze moesten stoppen, alleen dat zeggen is genoeg. Dus het als raar benoemen is onnodig. Je hoeft natuurlijk ook niet tegen die kinderen te zeggen dat het leeftijdsadequaat gedrag is, maar als juf hoor je wél te weten dat het niet raar is. En als ouder eigenlijk ook....

Oh en een woord als adequaat kennen heeft niks met ' slim' te maken Ad Hombre. En het als' juist goed' bestempelen al helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.