Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

simpele hans

simpele hans

03-11-2011 om 18:17

1 mail versturen naar meerdere mensen

Hallo Allemaal,
Wie wil mij even 'voorkauwen'hoe ik op hotmail meerdere mensen tegelijk foto's kan doormailen?
Als ik nmlijk meerdere namen intik, krijgt alleen de eerste het berichtje
Alvast hartelijk dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
simpele hans

simpele hans

03-11-2011 om 18:21

Wat ik doe...

is klikken op ALLEN BEANTWOORDEN, en dan in de balk de email adressen intikken.

Allen beantwoorden

De optie Allen beantwoorden gebruik je als je wilt reageren op een mailtje van iemand die zelf een aantal andere mensen heeft ge-cc'd en waarbij je wilt dat die mensen in de cc-regel jouw antwoord eveneens ontvangen.

Als je reageert op de mail van deze persoon en je klikt op Allen beantwoorden gaat jouw mail dus niet alleen naar de persoon die de mail heeft gestuurd maar ook naar iedereen die hij in zijn mail heeft opgegeven in de cc-regel.

Als jij daarentegen gewoon meerdere mensen tegelijk een mail wilt sturen (ongeacht of hier een bijlage bij zit of niet) moet je op de adresregel (of de cc-regel) van iedereen voor wie de mail bestemd is het e-mailadres opgeven en op Verzenden klikken.

Hoop dat het zo duidelijk is?

Chris

Bcc

Het allerliefst in BCC, dan kunnen de geadresseerden niet zien wie nog meer de mail heeft gehad en dus ben je wat voorzichtiger met de privacy van..

Je kunt ook een groep aanmaken als het een vaste groep is die je wilt mailen..

simpele hans

simpele hans

04-11-2011 om 15:35

Chris

Het is zo hartstikke duidelijk, ik had het idd zo gedaan, dat iedereen de mail heeft kunnen lezen die voor mij alleen bedoeld was (geen spectaculere mail overigensdoor op Allen beantwoorden te drukken
Nogmaals bedankt! Groet H H

onhandige hans

onhandige hans

04-11-2011 om 15:38

Mien

Heel hartelijk bedankt voor de tip, ja dan lijkt het misschien ook iets persoonlijker, aan 1 persoon gericht

handige hans

handige hans

04-11-2011 om 15:41

Hahaha

Ik maak er nu maar handige hans van, komt misschien in het weekend nog goed van pas)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.