Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

marina

marina

19-12-2010 om 12:24

3 in 1 van ziggo, is dat wel voordelig?

Ik heb thuis 3 in 1 van ziggo, maar wil eigenlijk alleen tv digitaal en internet verbinding. Wat raden jullie me aan om te doen. Dat vaste bellen hoeft toch niet meer? Ik wil eigenlijk alleen nog mobiel. Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2010 om 14:44

Marina

Als je alleen mobiel belt is een alles in 1 niet persé nodig, maar wat je wel moet bedenken is dat de snelheid van los internet Z2 lager is dan in de bundel alles in 1 plus. Als je alles in 1 extra hebt betaal je in feite niets voor telefonie. Bij alles in 1 basis zit je láger met de internetsnelheid dan bij los internet Z1. Persoonlijk vind ik het nog steeds de moeite een vaste lijn te hebben, ondanks dat we hier ook veel mobiel bellen. Klantenservicelijnen kosten én hun kosten én van je mobiel, daarnaast bel je met een alles in 1 abonnement van Ziggo gratis met andere telefonieklanten.
Het abonnement Alles in 1 vind ik op zich wel voordelig.

Duur

Ik heb weliswaar tele2 maar vind het bellen van het drie in een pakket erg duur, dat valt vies tegen. Ik heb nog geen profider kunnen vinden waarbij je alleen digi tv en internet kunt krijgen. Ze willen allemaal de telefoon erbij.
Muizemeis

Sarcas

Sarcas

20-12-2010 om 14:02

Vast bellen

"Dat vaste bellen hoeft toch niet meer"

Vast bellen is toch nog steeds veel goedkoper dan mobiel bellen? Tenzij je naar een mobiel nummer belt, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Ik stap binnenkort over naar bellen via XS4ALL, voor €15 per maand onbeperkt bellen naar vaste Benelux-nummers en €0,15 per minuut naar een mobiel nummer. Da's goedkoper dan mijn huidige tele2 telefoon abo.
Over een tijdje gaan ze ook tv doen. Ben ik eindelijk van dat akelige Ziggo af

S.

Skype

Wij bellen nu als test met skype, en dan met een beltegoed naar gewone vaste nummers bellen. Je ziet ook gelijk hoeveel je verbeld hebt. Erg handig.
Muizemeis

marina

marina

22-12-2010 om 13:18

K.ersje

de reden dat ik wil overstappen is dat ik denk dat het toch goedkoper moet kunnen? Ik ben nu gemiddeld 66 euro per maand kwijt voor internet, bellen en tv. Internet moet ik hebben, ik werk nl thuis en daar heb ik t voor nodig. Daarnaast heb ik n mobiel, dus ik vind het zo overbodig om ook nog een vaste lijn te hebben. Ik heb het nog niet goedkoper kunnen vinden. Digitale tv vind ik erg prettig, de kabelaansluiting is een drama bij ons qua ontvangst. Ik heb overigens geen slechte ervaring met Ziggo, terwijl ik dat wel veel hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.