Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-10-2025 om 11:02
Hi, ik heb een nieuwe ereader gekocht en het lukt me niet om mijn Kobo plus abonnement daarop te zetten. Dit komt denk ik doordat ik dit via inlog Apple heb aangemaakt. Als ik kijk op oude ereader dan zie ik daar mijn reguliere emailadres staan. En het kobo plus abonnement is actief. Maar als ik op de kobo app wil inloggen en op nieuwe ereader is het email adres anders namelijk zo'n onpersoonlijk apple adres. Ook zie ik dan onder dat account niet mijn kobo plus abonnement. Ik betaal elke maand wel netjes het abonnement. Wie weet raad? Ik heb gisteren een uur gezocht en geprobeerd maar kom niet verder.
26-10-2025 om 12:56
Dan moet je uitloggen met dat adres wat het niet doet en inloggen met de juiste emailadres.
26-10-2025 om 13:16
Je kan op je oude e-reader je e-mailadres aanpassen naar het nieuwe e-mailadres: https://help.kobo.com/hc/nl/articles/360045188334-Het-wachtwoord-en-e-mailadres-van-je-Kobo-account-wijzigen. (Als ik de uitleg goed volg moet je dit op computer of laptop doen.)
En daarna op je nieuwe ereader inloggen.
26-10-2025 om 14:40
Op de telefoon lukt het me niet om in te loggen met mijn hotmail emailadres idd. Morgen op laptop proberen.