Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

06-02-2009 om 11:50

Agenda?

Hallo daar. Tot nu toe schreef ik alles in mijn papieren agenda, maar het lijkt me makkelijk om bepaalde dingen ook in de computer te hebben staan.. ik weet dat er computer-agenda-programma's bestaan maar heb er geen ervaring mee. Er staan er meer dan genoeg op google en om willekeurig zomaar wat te proberen PFFFF

Dus: wie gebruikt een agendaprogramma in de computer, welke is dat en hoe bevalt dat?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

06-02-2009 om 12:06

Outlook

Hoi,

Ik gebruik de agenda van Outlook, deze is dus gecombineerd met mijn mailprogramma. Vind hem erg handig werken.

Maxime

kaatje1972

kaatje1972

06-02-2009 om 13:00

Ook outlook

Hallo Maan,
zelf gebruik ik ook gewoon altijd de agendafunctie in Outlook (dat zit gewoon standaard in Windows, niet te verwarren met Outlook Express. Het is eigenlijk een e-mailprogramma maar je kan daar al je afspraken in zetten en je kan het eventueel zelfs laten synchroniseren met je smartphone. Vind ik zelf wel zo handig
Succes !
Kaatje1972

jacci

jacci

06-02-2009 om 13:53

Outlook niet standaard

Er is mij verteld dat outlook tegenwoordig niet meer in de nieuwe pakketten zit. Dit omdat er zoveel (online) mailprogramma's zijn. Jacci

margje van dijk

margje van dijk

06-02-2009 om 14:01

Google calendar

Als je niet gebonden bent aan een werkomgeving waarbij bv. iedereen Outlook gebruikt (zoals ik), dan kun je ook bv. Google Calendar proberen. Werkt erg goed heb ik gehoord.

Margje

Bevalt prima

Ik heb een hele tijd de Google kalender gebruikt. Dat beviel prima. Onze zoon studeerde toen nog en had een bijbaantje. Ik baalde ervan dat ik steeds moest vragen, wanneer ben je nou thuis etc. Toen hebben we beiden een google calender genomen en dan kun je bij de ander mee kijken. Inmiddels is hij klaar met studeren, woont op zichzelf en ik ben helaas in de WAO en heb nog maar weinig afspraken.
Mijn man gebruikt Outlook en gaat aan het begin van de week zijn weekagenda uitprinten. Die komt dan op de koelkast te hangen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.