Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Aagje Helderder

Aagje Helderder

22-06-2011 om 14:50

Agenda iphone

Ik ben een ontzettende digibeet, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Sinds een aantal maanden gebruik ik de agendafunctie van mijn iPhone en dat bevalt me prima. Alleen kwam ik er kort geleden achter dat de agenda achter mij aan opgeschoond wordt. Ik zocht iets na dat meer dan twee maanden geleden was en toen bleek de agenda daar helemaal leeg te staan. Alleen de dingen die er periodiek in staan (verjaadagen) die zijn overgebleven. Voor de rest is alles gewist.
Ik neem aan dat dit een instelling is die veranderd kan worden, maar ik weet niet waar ik die instelling kan veranderen. Kan iemand me wijzer maken, want ik vind het erg prettig om dingen terug te kunnen zoeken?
Aagje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

23-06-2011 om 22:40

Probeer eens ...

Ga naar de app instellingen, klik op "mail, contacten en agenda" oid. Scroll helemaal naar beneden en kijk onderin bij Agenda en dan wat er achter Synchroniseer staat. Staat daar bv 1 maand dan synchroniseert hij alleen de afgelopen maand. Zet hem op "Alles" en ik denk dat het opgelost is. Als hij al op Alles staat kun je dit als niet gelezen beschouwen

Aagje Helderder

Aagje Helderder

25-06-2011 om 19:16

Helaas kaatje

als ik daar naar toe ga, kom ik helemaal geen onderdeel 'synchroniseer' tegen. Er staan maar twee dingen bij 'agenda's': 'melding uitnodiging' en 'tijdzone'. Daar kan ik dan niets mee wat mijn probleem betreft. Evengoed heel hartelijk bedankt voor het meedenken.
Aagje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.