Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Merel

Merel

10-11-2012 om 10:07

Agenda op mac en samsung telefoon

Ik heb een imac met daarop 'agenda' (de nieuwe versie van ical) en een samsung galaxcy ace. (geen iphone, veel te duur en ik ben niet zo ontzettend vaak buiten de deur). Maar op mijn samsung staat ook een agenda, hoe kan ik ze laten synchroniseren met elkaar? Zit al een uur te zoeken op internet en binnen 'agenda' en vind er gewoon geen oplossing voor. Kan het überhaupt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

10-11-2012 om 21:59

Zal best lukken

Ik heb geen Mac (eng bedrijf) maar mijn ipad (yeah, i know) en mijn samsung synchroniseren perfect via google calendar.

Ik dacht dat het zo ging: Google calendar kan een exchange server nadoen en de iPad kan verbinden met een exchange server. Dat zal dat 'agenda' programma ook wel doen, want exchange is zo'n beetje de calendar standaard van het bedrijfsleven.

Al met al werkt dat nou allemaal best aardig. Je kunt natuurlijk ook nog je google calendar gewoon beheren via het web, dat doe ik eigenlijk meestal.

(Janneke67)

(Janneke67)

12-11-2012 om 00:24

Via je outlook-agenda. Bij je instellingen je hotmail/live account toevoegen en dan delen!

Gaat ook goed. Synchroniseert vanzelf.

Gr. Janneke

Merel

Merel

12-11-2012 om 23:12

Okee

Oke ik ga die google calendar eens proberen, kijken of ik eruit kom.
Outlook heb ik niet op mijn mac, dus dat gaat niet Janneke, toch bedankt.

Google calender

Google calender is de oplossing! Je kunt in google calender ook een kalender importeren, en daarna kun je die synchroniseren met heel veel verschillende media. Echt ontzettend handig. En fijn is dat je agenda bij google ook online beschikbaar is, voor het geval het synchroniseren even niet werkt, of wanneer je op een ander moment even je agenda wil raadplegen. Ik vind het echt super werken! Om diezelfde reden gebruik ik ook de contacten van google trouwens, heel handig en dus overal beschikbaar, ook in de telefoon, maar ook op de computer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.