Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jolies

Jolies

10-01-2011 om 17:01

Anoniem ontvangen sms-bericht

Hoi allemaal,

Is er iemand die weet of er een manier bestaat om van een anoniem ontvangen sms-bericht te achterhalen waar het vandaan komt?

Groetjes,
Jolies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sweetjolly

sweetjolly

10-01-2011 om 17:29

Helaas ...

Heb ik ook wel eens gehad! Volgens mij kun je daar niet achterkomen helaas. Anoniem is vaak ook echt anoniem
Ik heb toen wat zitten googlen en je kan op bepaalde websites bijvoorbeeld iemand een sms'je sturen zonder je gegevens achter te moeten laten. Je kan zelfs sms'jes versturen via de pc en dan zo dat het lijkt alsof hij verstuurd zou zijn via een ander telefoonnummer. Ik heb toen zelfs geprobeerd het IPadres te achterhalen van dat sms'je via die website waar het van verstuurd was maar die website werkte niet mee (logisch ergens natuurlijk ivm iemands privacy) met het verstrekken van dat IPadres. Alleen als ik aangifte zou doen bij de politie maar dat ging me toch te ver hoor voor een simpel anoniem sms'je

Jolies

Jolies

11-01-2011 om 09:02

Ik was er al bang voor..

Had zelf ook al even zitten googlen, maar ik ben ook weer niet zo heel handig met dit soort dingen. Vandaar dat ik dacht, ik stel de vraag ook nog even hier.
Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Groetjes,
Jolies

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.