Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

sinas

sinas

07-09-2011 om 11:13

App ool alleen op iphone?

is de Ouders Online app alleen maar voor iphone of ook mogelijk op andere smart-phones?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-09-2011 om 20:13

Android

Ik kan met mijn android tablet (eigenlijk hetzelfde als een android smartphone) gewoon het forum van OOL via de internetbrowser benaderen en ook reageren.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2011 om 00:54

Puck

Een paar dagen verder en ik ben al een stuk slimmer Ik heb zelfs al gereageerd via de telefoon! Gewoon via de browser inderdaad.

margje van dijk

margje van dijk

08-09-2011 om 10:25

Ja, maar dat wil je toch niet?

Dat eindeloze scrollen in je browserwindowtje. Ik wil ook gewoon een app!

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2011 om 13:28

Bij wie

moeten we zijn Margje?
Op zich is het wel te doen zonder app. dat wel. Ik heb tussen mijn applicaties nu een 'blokje' van het forum en als ik dat aanklik zit ik er gelijk op. Omdat het een stuk kleiner is dan de computer is het een beetje een gepriegel met alles aanklikken, maar ik vermaak me er prima mee in de trein

sinas

sinas

08-09-2011 om 20:31

Achtergesteld ja

want ik wil ook een app! Tuurlijk kan ik ook gewoon op forum, maar dat is nogal onhandig, ik wil het zoals hyves en fb.

Primavera

Primavera

09-09-2011 om 13:22

Ik heb de app er net afgegooid

Ik heb wel een IPhone en de OO-app is er net afgegaan, omdat ik sinds een update ineens hele vervelende reclame onderaan het schermpje krijg, die niet weg te klikken valt en waar je tijdens het scrollen wel snel per ongeluk op klikt.
Nu gebruik ik Opera-mini. Als je die insteld op full-screen en 1 colon werkt het vrij goed en is de tekst ook niet meer zo mini. Jammer dat hij 1 dag niet onthoudt en ik dat steeds weer in moet stellen. Aan de andere kant heb ik nu tenminste weer de zoekfunctie en kan ik makkelijker linken copieren in de browser op een andere pagina.
Groeten Primavera

Primavera

Primavera

09-09-2011 om 13:23

Wel forum zonder frame gebruiken. Dat werkt makkelijker op je mobiel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.