Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Apple mac mini

Iemand hier die de apple mac mini heeft? Mijn laptop is het aan het begeven, althans, voldoet niet meer aan de eisen zeg maar. Toen ik hem 8 jaar geleden kocht (ik weet het, kan ik echt niet meer mee aankomen) waren de eisen die ik stelde heel anders. Inmiddels zijn mijn 3 kinderen zo oud dat ze gamen, ik bewerk foto's, kinderen doen huiswerk etc. etc. Ik ben aan het rondneuzen geweest en stuitte op de macmini. Maar...zoals al eerder vermeld, ik ben niet handig met computers en vraag me af of er nu ergens een addertje onder het gras zit? Voldoet de apple mac mini aan alles wat ik nodig heb met 3 kinderen? Qua geheugen en snelheid lijkt dit in de info wel zo te zijn maar waarom is deze dan een heel stuk goedkoper dan de andere mac's? En waarom koopt dan niet iedereen een apple mac mini? Voor 750 euro heb je er 1. Ok, voor mij op dit moment wel veel geld maar ik wil wel iets goeds kopen. Iemand ervaring?

Groet, Coya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

22-10-2012 om 12:20

Gekeken

Ik heb even gekeken, maar dan moet je toch ook nog los een scherm kopen en een toetsenbord? Of begrijp ik het verkeerd?
Anders loop je even langs een mac winkel langs (of bij V&D hebben ze tegenwoordig ook een afdeling) kan je het even voor de zekerheid navragen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-10-2012 om 19:56

Wat ik zo zie

Wat ik op de website zie is dat je draadloos internet nodig hebt. Niet elke provider levert dit. Misschien kijk ik er totaal over heen, maar ik heb de indruk dat er geen cd-rom sleuf in zit. Nu heb je dat op zich niet zo heel veel nodig, veel info gaat via de cloud maar soms is het een handige manier om even wat (vakantiefoto's of boeken bijvoorbeeld) te delen.
Je hebt inderdaad een toetsenbord, scherm en muis nodig. Je hebt er wat meer 'rommel' van dan met een iMac in de zin van snoertjes ed. Bij een iMac heb je enkel de iMac en een elektriciteitssnoer, de rest kan draadloos.
Rosa van der Zanden

Lynna

Lynna

23-10-2012 om 21:09

Ik heb er een

Ik ben er nog steeds blij mee. Alhoewel ik ondertussen wel geheugen tekort kom, heb ouder model. Heerlijk toetsenbord erbij. En een heel mooie smalle cd-gleuf
Ik snap ook niet waarom niet iedereen een mac mini koopt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.