Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Apps van ipad1 naar ipad2 overzetten

Op diverse fora heb ik gelezen dat dat mogelijk is, alleen is het zo dat de oude iPad een account op naam van mijn vriend heeft en ik de iPad2 op mijn naam ga registeren. Kan het overzetten dan nog steeds? Of achteraf het account wijzigen?
Deze info kan ik niet terugvinden. Wie weet dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij.....

Als je dezelfde iTunes gebruikt kun je daar inloggen op naam van je man, jouw iPad aankoppelen en dan gewoon synchroniseren of de apps slepen. Mijn dochter met eigen account heeft zo apps van mij.

Chris35

Chris35

09-01-2012 om 15:40 Topicstarter

Picasso

Dat weet ik, maar het ligt iets gecompliceerder: we gaan uit elkaar en wonen voorlopig nog wel onder een dak. Ik krijg van mijn werkgever een iPad2 maar wil niet alles zelf opnieuw hoeven kopen en de huidige iPad is een gezamenlijk ding, maar op dat account kan ik straks geen apps meer aanschaffen omdat het mijn ex' account is. Dus nu kan het nog wel op zijn account, maar straks moet ie op mijn naam.

Okee

Je kunt meerdere accounts

Oeps

Verkeerde knop.....

Je kunt dus meeere accounts op een apple apparaat hebben. Dus of je zet via iTunes de apps van de eerste iPad op de tweede, of je zet nu eerst het gezamenlijke account erop (met syncrhroniseren heb je dan alles op de tweede iPad) en dan straks alleen je eigen account gebruiken. Alleen met het updaten van apps wordt het lastig als je het wachtwoord niet weet van de eerste account (als je aanstaande ex dat veranderd)

Beetje warrig misschien of snap je wat ik bedoel?

Chris35

Chris35

09-01-2012 om 20:31 Topicstarter

Ik snap het

Ik was al bang dat ik voor bijvoorbeeld updates het oorspronkelijke account zou moeten gebruiken en nu weet ik het zeker.
Dank je voor je uitleg, Picasso!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.