Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Apps

Weten jullie nog Apps voor mijn iPhone die ik absoluut moet hebben?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

11-01-2012 om 17:20

In elk geval

wordfeud zie boven ook.

Verder heb ik appie, nu.nl, hyves en facebook, shazam, ing bankieren, animated weather, app van de zorgverzekering, buienradar, superdeals, whatsapp. Oh en je kan ook een anti-virus app downloaden, wel aan te raden ook.

Verder heb ik Angry birds er op gehad en nog wat andere spellen. Maar dat hou ik nooit lang vol.

En mijn dochter

van 3 is gek op talking tom. Ik word er vooral gek van!

ilsepilse

ilsepilse

11-01-2012 om 20:52

Ghanees leren (twi)

bij ghanese neefjes stond zo'n app op hun iphone

pooh bear

pooh bear

11-01-2012 om 22:34

Van alles

Het AD is leuk en inderdaad wordfreud en whatsapp smulweb en natuurlijk de ouders online app teletekst en verder heeft mijn dochter er allerlei spellen op.

sinas

sinas

11-01-2012 om 22:35

Oo app

is er helaas niet voor android

rosa

rosa

12-01-2012 om 09:09

Ja hoor

Ik heb een Android, maar ik neem aan dat de meeste apps er ook voor de IPhone zijn. Inderdaad buienradar, Wordfeud, whatsapp, maar ook TeleTekst, NS Reisplanner, SoundHound (houd je telefoon voor een geluidsbox en hij vertelt je hoe het nummer heet dat er gespeeld wordt. Je kunt ook zelf zingen), Daily Garfield, EHBO, Google Sky Map.

Als spelletjes: Dropword, Mouse (als dat spel met die auto's die je moet uitparkeren - ben even de naam kwijt), Paper Toss (heel zinloos), X Construct (heel veel plezier aan beleefd: bouw een brug en dan komt er een trein die eroverheen moet. Is de brug te zwak dan stort de trein in de afgrond), Zoek verschillen (voor als je ergens moet wachten).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.