Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

pooh bear

pooh bear

16-06-2011 om 10:59

Bear share

Een tijdje terug heb ik Bear share gedownload.
Deze site veranderde gelijk mijn homepage in Bear share en ook zette de site een irritante toolbar op mijn computer.

Ik heb inmiddels met veel moeite het programma verwijderd maar de toolbar en de homepage krijg ik niet weg. Kan iemand mij op een makkelijke manier uitleggen hoe ik hier vanaf kom?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

16-06-2011 om 13:12

Heb je hier iets aan?

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080104174716AA4GhDi

In deze link staat een oplossing.
Je moet inderdaad bij dat soort dingen heel goed kijken hoe de vinkjes staan, meestal staat namelijk al aangevinkt dat je graag de toolbar wilt hebben, je moet het dus bewust uitvinken.

succes

pooh bear

pooh bear

16-06-2011 om 20:17

Geprobeerd

Heb het gelezen en geprobeerd maar het is helaas niet gelukt.

Soms

helpt opstarten in veilige modus (F8 ingedrukt houden tijdens het opstarten) dan de programma´s opzoeken en verwijderen..en opnieuw afsluiten-opstarten

Zo?

Homepage veranderen: 'extra- internetopties"- daar bij 'algemeen' bij startpagina de homepage invullen die je wilt hebben.
Als dat ook niet lukt, dan laat je met systeemherstel je windows bij een eerder herstelpunt opnieuw starten:"start-alle programma's-bureauaccesoires-systeemwerkset-systeemherstel. Daar kan je een tijdstip aanklikken van voordat je het programma gedownload hebt dat je nu weer kwijt wilt. Misschien lukt dat?

pooh bear

pooh bear

17-06-2011 om 22:18

Bedankt

Ik ga het allemaal proberen. Hoop dat er een tip werkt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.