Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Twijfelaar

Twijfelaar

15-11-2008 om 15:49

Beginnersvraag over basispakket wii

Wij zouden graag een Wii kopen voor de komende feestdagen, maar we zijn eigenlijk alleen maar geinteresseerd in de 'Wii-Olympische Spelen', die met die 9 winterspelen, zoals schaatsen en skien en bobsleeen etc.. Weet iemand wat je daarvoor nodig hebt? We hebben zojuist heel veel op internet gezocht naar een soort basispakket ofzo en dat we dan dat spel er los bij kopen met nog van die controllers...maar we komen er niet uit. Sterker nog: we kunnen helemaal niks vinden over een basispakket.

Even voor de duidelijkheid: we hebben nog helemaal niks van Wii, we zijn dus echte beginners. We hebben alleen een tv-scherm ;- )

Alvast zeer bedankt!

Twijfelaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen

Ellen

17-11-2008 om 11:29

Twijfelaar

Bij ons standaard-pakket zat het Wii-apparaat en 1 controller.
Het spel Wii-sports kregen we er bij.
Ik zou er zeker nog een extra controller bij kopen, zodat er tegen elkaar gespeeld kan worden.
Wij hebben er 3 (3 kids) en gaan er zelfs nog 1 bij kopen.
Ik heb destijds ook een pakket met stuur, honkbalknuppel, tennisracket en golfstick bij gekocht, maar die worden hier eigenlijk niet gebruikt.

Wij gebruiken hier oplaadbare batterijen, maar een oplader voor de controllers is ook te koop voor niet zo veel geld. Moet je even afwegen wat het goedkoopst is.

Succes met de aankoop! Hier is het een groot succes!

Suzanne

Suzanne

18-11-2008 om 17:09

Action

Mocht je zo'n pakketje toch leuk vinden, bij de Action hebben ze er eentje te koop met een stuurtje, racket, knuppel en nog wat meende ik.. voor ca. 6.95. Hier wordt alleen een stuurtje veel gebruikt, de rest helemaal niet.

Marktplaats

Op marktplaats worden ook allerlei pakketten aangeboden. Soms voor gunstige prijzen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.