Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2011 om 13:49

Bellen met de samsung galaxy s2

Ik wil graag een nieuw nummer bellen en hoe raar het ook klinkt... ik zou niet weten hoe ik dat tot stand moet brengen. Zelfs mijn dochter, jonger, misschien slimmer en jeugdeigen handig met dit soort zaken, kan de functie niet vinden.
Volgens de handleiding moet ik 'telefoon' vinden bij de apps. en kan ik vervolgens op 'toetsen' klikken. Ik zie alleen het telefoontje onderaan het scherm waar ik al bestaande contacten mee kan openen/vinden, maar geen app. 'telefoon' waar ik toetsen bij kan openen.
Wie heeft ook zo'n toestel en weet raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

12-09-2011 om 14:25

Dat ikoontje

Ik heb niet de S2, maar de S1, dus misschien werkt het heel anders.

Maar als ik op dat groene telefoontje klik, dan heb ik daarna bovenlangs opnieuw opties staan. Eén daarvan is 'Toetsen'. Daarmee kan ik een nummer toetsen. (Een andere is 'Contacten', die zal bij jou wel standaard openen, of 'Logbestanden', waarmee je eerder gebelde nrs kunt herhalen en zo).

Succes!

Margje

margje van dijk

margje van dijk

12-09-2011 om 14:27

En oefen ook even met gebeld worden en opnemen: ik zat (toen mijn telefoon ging) maar gefrustreerd op die groene knop te tikken, totdat ik doorkreeg dat je hem moet slepen.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2011 om 15:18

Margje

Het opnemen van de telefoon heb ik onder de knie... inderdaad na wat frustratie)
Maar als ik op de telefoonbutton klik krijg ik alleen contacten e.d. te zien, maar niet 'toetsen'.

Annet

Annet

12-09-2011 om 20:07

Ik ben blond en ken deze telefoon niet....

maar heb je al eens geprobeerd gewoon de getallen in te toetsen van het nummer dat je wilt bellen?
Bij mijn telefoon werkt dit prima. Als ik klaar ben met intoetsen, druk ik op de groene toets en dan wordt het gekozen nummer gebeld. Daarna kan ik het nummer ook opslaan.

Ik geef toe, dit is het niveau: of je stopt de stekker erin. Maar je weet maar nooit.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2011 om 20:20

Annet

Het is een touchscreentelefoon. Er zijn dus niet eerder toetsen dan dat daar een reden voor is. Dat is juist de narigheid in mijn geval. Ik wil bellen, ik wil die functie aanzetten, maar... die functie is er niet en dus ook niet de toetsen. Althans, zo ziet het er nu uit. Hopelijk komt iemand mij vertellen dat ik met mijn neus kijk

margje van dijk

margje van dijk

12-09-2011 om 20:24

Wel heel raar

Je MOET die toets-optie ergens krijgen...

Ik heb eens voor je gegoogled:
"To make calls you select the green phone and then it'll bring up your call logs, contacts and Favourites etc, to find the keypad all you do is place your finger on the logs tab and slide it towards the right hand side, this should then reveal the keypad tab."

Dus: selecteer het groene telefoontje; dan komen er ikoontjes (contacts etc), dan moet je met je vinger op de 'log' ikoon gaan staan en naar de rechterkant slepen. Vervolgens krijg je 'toetsen'.

Wel ingewikkeld hoor! In de S 1 versie is-ie er meteen.

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2011 om 22:25

Mag ik je zoenen?

Ik zou hier nóóit opgekomen zijn! Dank je wel

margje van dijk

margje van dijk

12-09-2011 om 23:03

Haha

Die hou ik tegoed!

Fijn dat dit het was.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.