Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maarlen

maarlen

15-05-2011 om 19:10

Bepaalde apps exclusief voor de iphone?

Binnenkort mag ik een nieuw mobieltje uitzoeken. Ik wil graag een smartphone maar zie door het bos de bomen niet meer. Ik had eigenlijk mijn oog laten vallen op een iphone maar hoor om me heen dat android toestellen eigenlijk beter/sneller zijn en makkelijker af te stemmen op een gewone computer (wij hebben geen apple pc). Maar ik heb het idee dat bepaalde geinige apps alleen voor de iphone beschikbaar zijn. Of is dit niet zo?? Wie weet wat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iphone pc gaat ook goed

Ik heb iphone/ipad en verder alleen pc, geen mac. Backup en synchroniseren met pc gaat prima. Kunt daar itunes ook prima op installeren daarvoor heb je geen mac voor nodig.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Ook iphone

en een gewone pc, dus geen apple, Gaat perfect.
Van al die apps maak ik niet veel gebruik.

Appeltje fan

Ik ben begonnen met de iphone en al snel volgden de imac en de pad.

Ik heb voor mijn iphone een sony ericson xperia10 gehad. Wat een drama telefoon. Veel mobieltjes zijn door mij versleten maar voor het eerst ben ik echt tevreden over mijn telefoon. De iphone 4 is echt erg fijn.

Waak wel voor het apple virus.

Aïda

Aïda

18-05-2011 om 22:18

Ik heb android

en ik ben erg te spreken!!
snelle verbinding, heel erg veel apps te downloaden.
Mij werd in de winkel ook deze boven de iphone aangewezen, als beter, sneller en makkelijker in gebruik.

Nokia.

Nokia.

19-05-2011 om 18:28

Iphone en android

de telecom zaken hebben vaak contracten met merken. Kijk naar Vodafone, die prijzen htc en Samsung aan boven de iPhone. Simpel omdat er veel meer op te verdienen is. Android is erg fraude gevoelig i.t.t Apple. Het maakt Apple duur maar ook redelijk veilig.

Mij neef heeft de htc, maar geef mij mijn appletje maar.

Nikus.

Nikus.

19-05-2011 om 18:31

Nadeel apple

hij veranderd consequent mijn naam innokia grmblllll

Nikus

Dat kun je uitzetten,

Nadeel van iphone

Is dat je er binnen de kortste keren mee vergroeid bent terwijl je je zo voorgenomen had dat niet te doen. Ik ben niet verslavingsgevoelig, maar die iPhone...
Ik heb geen ervaring met Android misschien had ik dan wel hetzelfde probleem gehad.

Abonnement

Ik haak graag even in: welk abonnement hebben jullie erbij? En van welke aanbieder, waarom heb je voor jouw aanbieder gekozen? Is dat een 'internet onbeperkt' abo? Ik hoorde namelijk dat die er binnenkort uitgaan.

margje van dijk

margje van dijk

23-05-2011 om 09:48

Zwaar android fan

Ik heb een Android, en ben er helemaal gelukkig mee. Ik vind het hartstikke handig dat-ie zo direct gekoppeld is aan mijn gmail-account, ik vind de google navigation fantastisch (eindelijk ben ik een onafhankelijke vrouw , ik vind swypen helemaal geweldig (dat kan de iPhone niet), het is mijn droomtelefoon.

Mijn vriendin heeft een iPhone, en wij proberen elkaar continu af te troeven ("kijk eens wat ik kan, dat kan jij zeker niet?"). De stand is werkelijk onbeslist, ik kan niet zeggen dat de een beter is dan de ander. Behalve dat ik natuurlijk mijn Android beter vindt

Wat voor coole apps bedoel je? Ik heb ook gewoon Angry Birds Hooguit is er volgens mij nog geen Android app voor Ouders Online.

Margje

Margje

Ik snap het niet helemaal, mijn iPhone is ook gelinkt aan mijn gmailaccounts.
Ik gebruik ook googlemaps als (niet sprekende) navigatie. Werkt het anders op de iPhone dat bij Android?

Judith-t

Ik heb een abonnement bij Vodafone met een bel/sms 150, + 500mb dats voor 29,50 per maand. Moet wel zeggen dat ik dat best duur vind, maar omdat wij hem ook zakelijk gebruiken hebben we het wel gedaan. Overigens dacht ik dat 500mb misschien wel weinig was, maar ik krijg het bij lange na niet op. Ik heb trouwens een app waarbij ik in de gaten kan houden hoeveel ik gebruik en of ik niet buiten de bundel kom.
Man heeft abonnement bij T-mobile met geen datalimiet maar die probeert al tijden van zijn contract af te komen omdat hij een heel slecht bereik heeft. Is niet erg handig voor een freelancer. Hij krijgt nu korting op zijn maandbedrag maar dat wil hij niet, hij moet gewoon bereikbaar kunnen zijn. Hij hoopt binnenkort over te stappen naar KPN.

margje van dijk

margje van dijk

23-05-2011 om 14:11

Heli

Ja, ik bedoelde niet puur de koppeling tussen een telefoon en een email account, natuurlijk kan je elk mail account koppelen aan zowel een iPhone als een Android. Maar Android *IS* van Google, dus hij is doordrenkt van je google account. Ik hou bv. mijn telefooncontacten bij via de contactenlijst van mijn google account. Als ik een bericht typ (swype) waar de naam in voor komt van iemand die ik ook wel eens mail, dan herkent hij die naam (hoe exotisch ook).

Google navigation is wel met gesproken navigatie, net als een tomtom. Dat is werkelijk een uitkomst voor mij. Het werkt fabelhaft! De stem is net de koningin, ik word er helemaal blij van. Ook zegt ze veel minder dan het tom-tom-mens, die me veel te veel informatie geeft. Het display is heel mooi, er zijn allerlei views (net als op google maps), je kan op streetview overschakelen als je er bijna bent. Er zit actuele file-informatie in, met een inschatting hoe lang je over deze route zult doen (niet obv kilometers, maar dus gegeven de actuele drukte op de weg). En je kunt 'm op "auto" of "lopen" zetten, dus je kunt ook in een stad met dat ding gaan slenteren. Dit is precies wat ik nodig had Overigens werkt dit natuurlijk niet in het buitenland, want daar is internet veel te duur, maar dat geldt ook voor de iPhone.

En de iPhone heeft vast ook wel dingen, maar in de sfeer van apps moet ik de eerste app nog tegenkomen die er niet op Android is en die ik toch wil hebben. Behalve dan de Ouders Online App

Margje

margje van dijk

margje van dijk

23-05-2011 om 14:13

PS Ik heb 1000 MB internet per maand, en ik dacht dat dat eindeloos was, maar ik heb net mijn eerste rekening gehad en ik ging er toch wel grandioos overheen. Maar goed, in het begin was ik bijna volcontinu met dat ding bezig, dat ontspant vast nog wel een beetje

Ik heb een KPN abonnement.

Margje

pooh bear

pooh bear

24-05-2011 om 17:49

Iphone en galaxy

Ik heb een IPhone waar ik heel blij mee ben. Ik heb een abo bij T mobile dat is weer wat minder want het bereik is niet zo goed. Maar ik heb wel onbeperkt internet.
Ik kan binnenkort overstappen naar hi maar dan heb ik ook een limiet van 1000 mb.

iPhone heeft voor mij ook meer dan genoeg apps.
Mijn man heeft sinds gisteren de Samsung galaxy S 2 ook een schiterend toestel maar ik hou het voorlopig maar bij mijn IPhone heb er ook wat assessores bij die ik niet bij een andere telefoon kan gebruiken

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

lennest

lennest

07-06-2011 om 20:04

Tmobile en slecht bereik

Had ik ook. Ik bel met tmobile om te klagen, daags erna word ik terug gebeld. Tja, op uw postcode is de ontvangst slecht en we gaan daar de eerste drie maanden niets aan doen. Als u wilt, mag u van het abonnement af. Ik kreeg de volgende keuzes: afkoop resterend abonnement met of zonder nummerbehoud of u stuurt de iPhone terug, met of zonder behoud van nummer. Afkoop was erg duur: ik moest nog een jaar. Ik bel terug met de boodschap: iPhone dan maar terug. Of ik de aankoopbon nog had? Ja? Mooi, dan krijgt u het aankoopbedrag terug! Ik viel bijna van mijn stoel! Zonder problemen, iPhone teruggestuurd, geld ontvangen, nummer behouden, zit nu bij KPN goede ontvangst wel wat duurder abonnement.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.