Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yura

Yura

23-08-2011 om 14:54

Beveiligingscertificaat

Ik krijg opeens bij verschillende internetsites (hyves, ing) de melding dat het beveiligingscertificaat van die site is verlopen. Als je verbinding maakt met een beveiigde site zou die server een certificaat moeten retourneren waardoor de mijne ziet dat je echt met die bank communiceert en niet met een hacker. Mijn virusscanner (norton) was verlopen kreeg ik als melding, maar toen ik het ging verlengen stond er dat het nog geldig was tot 2 september, toch maar alvast verlengd en dat is nu allemaal weer volledig uptodate. Maar ik blijf deze meldingen krijgen of ik nu vanaf google chrome surf of vanaf internet explorer. Wat is hier aan de hand? Ik heb wel onlangs mijn pc weggebracht omdat het scherm steeds opeens blauw, wit of zwart werd. Dat is opgelost, maar nu heb ik dit dus weer. Wat is dit en belangrijker, hoe kom ik er vanaf?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

23-08-2011 om 23:03

Opgelost

Het raadsel is opgelost. Mijn pc dacht dat het 2020 was, geen wonder dus dat hij dacht dat de certificaten waren verlopen. een paar keer een scan laten uitvoeren door norton omdat die aangaf dat mijn pc maar in gevaar bleef verkeren, omdat de laatste scan te lang geleden was. Uiteindelijk toen ik mijn pc op de juiste datum had gezet was alles opgelost. Tjonge jonge wat een ellende voor een digibeet als ik, heb vandaag eigenlijk de hele dag achter mijn pc gezeten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.