Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Niny

Niny

28-11-2011 om 09:41

Blond vraagje over sms'en

Voor de derde keer in mijn leven wil ik een SMS versturen, maar mijn mobiel zit 'mee te denken'. Hoe schakel ik T9 uit op een Samsung mobiel?
Niny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Niny

Niny

28-11-2011 om 10:25

Ik ga mijn haar verven

Ben er zelf al achter.

margje van dijk

margje van dijk

28-11-2011 om 11:56

Niny

Misschien moet je er eens doorheen bijten en dat T9 gewoon aan laten staan? Je zult niet de eerste zijn die het enorm handig vindt, als je eenmaal snapt hoe het werkt. Sms-en gaat oneindig veel sneller.

Margje

sinas

sinas

28-11-2011 om 12:35

Juist wel t9

ideaal, soms na 3 letters al het goede woord in beeld, en als ik woorden vaak gebruik zet hij die ook wat meer in beeld. Ik vind het juist ideaal, al blijft het wel opletten. Heb weleens berichtjes gestuurd met woorden die echt nergens op sloegen in dat verhaal hahahahaha

Laatst

Werd op de mobiel van mijn man 'teamfoto' veranderd in 'gesmoord'. Snap er niks van. Met T9 moet je constant blijven kijken wat je typt. Als ik het zelf doe ben ik sneller.

Chris

margje van dijk

margje van dijk

28-11-2011 om 14:52

Gewoon volhouden

Het is even wennen, maar probeer het nou eens een tijdje, en dan zul je merken dat er echt een wereld voor je opengaat. (Ik heb het nog niet zo heel lang geleden mijn man geleerd, de aha-erlebnis kwam wat laat maar heeft hem sindsdien niet meer verlaten).

Als hij de verkeerde kant op gaat met zijn suggestie heb je zo'n toetsje waarmee je een andere passende suggestie kunt laten zien. Totdat het goed is.

Natuurlijk moet je wel blijven kijken wat je kiest, en jezelf aanwennen dat je samengestelde woorden (zoals teamfoto) apart typt (ene woord, spatie, backspace, andere woord), maar echt, het gaat veel sneller dan alles met de hand doen.

Margje

sinas

sinas

28-11-2011 om 15:51

Voordeel

dat je elke toets maar 1 keer hoeft aan te raken, en niet, zoals bij sommige letters, 3 of 4 keer

Niny

Niny

28-11-2011 om 16:27

Maarmaarmaar

Het is niet dat ik het niet wil proberen, maar ik wilde 'hoi *naam*' tikken en toen kwam er te staan: 'Hi LLL' (en de naam die ik bedoelde begint met een J!). En ik kreeg het ook niet meer goed, terwijl ik echt graag een leesbare SMS wilde versturen.
Niny
PS Margje, weet je nog dat we het op de meeting over zingen hadden? Vorige week had ik met het koor een uitvoering, was echt heel gaaf.

Draaien

Ik vind T9 ook helemaal niet handig. Zou er vast wel aan kunnen wennen maar als ik mijn Samsung een kwartslag draai heb ik gewoon een qwerty toetsenbord Nog veeeeel handiger, zeker met namen.

sinas

sinas

29-11-2011 om 12:32

Qwerty

zowel rechtop als een kwart slag gedraaid, dat maakt bij mij niet uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.