Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Maxime.M

Maxime.M

08-09-2010 om 11:25

Blu ray

Mijn dochter heeft een blu-ray dvd gekocht via Amazon.com. Ik zat erbij want ik moest het regelen met mijn credit-card, maar wat we beiden niet in de gaten hebben gehad is dat je een dvd uit de usa hier helemaal niet kan afdraaien! Tenminste niet op onze blu-ray speler (dat is namelijk de playstation 3 van zoon, die kan blu-ray disks draaien) maar niet die van dochter (die in nederland niet verkrijgbaar was) groot verdriet natuurlijk want 25 euro is veel geld voor een meisje van 15. Op mijn computer (mac) kan ik het ding ook niet afdraaien. Heeft iemand een idee hoe ze toch die film kan zien?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sarcas

Sarcas

08-09-2010 om 15:48

Ps3

Waardeloos, de regio-codes :/

Ik heb even rondgesnuffeld, maar er zijn geen trucjes bekend om de PS3 regio-vrij te maken, helaas. Ik zou in zo'n geval onbekommerd downloaden. Ik neem aan dat je 'm niet kunt terugsturen of ruilen bij Amazon?

S.

Maxime.M

Maxime.M

09-09-2010 om 14:35

Downloaden

Ze heeft hem inderdaad online bekeken op een of andere site, maar de kwaliteit was niet zo mooi en op die dvd staan allemaal 'extra's'. Ruilen kan volgens mij niet. (en het is ook al weer 2 maanden geleden en hij is al uit de verpakking ook)
Nou ja, jammer dan, kan je het dus niet op een computer bekijken of hacken of zo?

Maxime

(niet stuk hacken

Sarcas

Sarcas

12-09-2010 om 14:04

Ja… nee...

Je kan hem op een computer bekijken (meestal zijn die spelers regio-vrij), maar je vertelde al dat je geen BluRay speler voor je computer hebt. (Ik ook niet, ik speel alles op de PS3 af…).
In principe is het is niet zo moeilijk om zo'n disc te kopiëren en regio-vrij te maken, maar je moet maar net iemand in je omgeving hebben die dat kan.

S.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.