Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Cartridge probleem

Ik heb vanuit mijn stomme dorp drie kwartier moeten rijden om een redelijk betaalbare nieuwe printer op de kop te tikken. Het is een Epson Stylus DX8450 geworden. Ik heb 'm volgens de gebruiksaanwijzing geïnstalleerd, maar de rode en de gele cartridge werken niet (blauw en zwart wel). Ze zitten er goed 'geklikt' in en de printkop is schoon. Wat kan ik nog doen, behalve weer drie kwartier in de auto zitten op het ding terug te brengen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien al te laat

misschien ben je allang heen en terug gereden, maar wij hebben ook een epson stylus (wel ander model). ik heb ook wel eens 'last' met de vullingen erin zetten, maar als ik vullingen ernaast wat eruit doe en dan de nieuwe erin en ze dan tegelijk naar beneden klik gaat het wel goed....probeer dat eens?
en denk je zelf dat ze niet goed zitten of geeft de p.c. dat aan?
heb je de printer wel op de goede manier open gemaakt om de vullingen erin te doen (bij ons apparte knop op printer, dan schuiven de vullingen naar 't midden en kan je er makkelijker bij........) zonder die 'stand' krijg je ze er niet in.
groeten albana

Pennetje

Pennetje

12-10-2008 om 22:26 Topicstarter

Gelukt

Ik was op het laatst zo chagrijnig dat ik alle cartridges eruit heb gehaald en het extra setje dat ik had gekocht erin heb geduwd. Toen heb ik de printkop zichzelf nog laten reinigen en toen deed hij het. Waarschijnlijk waren de cartridges die bij de printer zaten te oud of uitgedroogd of weet ik veel. Het heeft me dus wel extra cartridges gekost, maar geen ritje naar de stad. Ik zal in ieder geval onthouden dat ik ze de volgende keer allemaal tegelijk naar beneden klik. Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.