Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Cartridges hp photosmart

We hebben een printer gekregen, een luxe ding (faxt ook nog) maar de cartridges zijn nu op. Omdat ik dat voor wilde zijn (nu kan ik 'm niet gebruiken en dat komt slecht uit) had ik bij Bol al cartridges besteld tijdens een actie of iets dergelijks, paar maanden terug. Nooit iets ontvangen (een tijdlang stond op de site dat ze niet (meer) leverbaar waren. Geen bericht over gezien maar misschien is dat per ongeluk in m'n spamfilter verdwenen.

Hoe dan ook, wat is wel een betrouwbaar adres voor goedkope HP photosmart cartridges (wat zijn die dingen duur!)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
P

P

20-02-2013 om 11:30

Bol.com

bol is echt niet zo goedkoop. Google eens op goedkope inkt. Je kunt ook bij de Hema kijken of hier: http://www.go4inkt.nl/inktpatronen/hp#HP%20PhotoSmart

Marie

Marie

20-02-2013 om 12:30

Handyman

Hallo
Ik haal cartridges altijd bij de Handyman. Heeft ze vaak ook van het "B-merk" = goedkoper. Zijn prima, alleen iets minder geschikt voor het afdrukken van foto's (wat wij toch al haast nooit doen).

Sneltoner.nl

Ik bestel altijd bij sneltoner.nl
Prima service, snelle levering en scherp geprijsd.

Merel

Merel

20-02-2013 om 16:02

Opus

Voor merk inkt ben ik op opus.nl uitgekomen, een stuk goedkoper dan bol.com of office centre. Eigenmerk van allerlei bedrijven (hema, bruna enzo) zal nog wel goedkoper zijn, maar dat koop ik liever niet (slechte ervaring mee helaas)

123inkt.nl

Ik koop mijn cartridges altijd bij 123inkt.nl. Daar kun je de "echte" kopen, maar ook een ander merk. Ik kies voor echt omdat ik het idee hebt dat mijn printer dan langer leeft. Maar of dat waar is?

Philou

Philou

21-02-2013 om 14:02 Topicstarter

Besteld

Gisterenavond een bestelling geplaatst die nu onderweg is. Bij Go4inkt vond ik als enige de cartridges voor deze hp. Ik kijk zo nog even bij 123inkt, misschien hebben ze die ook.
Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.