Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Comp. herkent mijn mobiel niet. wat doe ik fout?

Ik heb net een nieuwe mobiel. Nu probeer ik hem aan te sluiten op de pc maar mijn pc herkent mijn mobiel niet. Ik heb al het één en ander uitgevogeld via google, een progr. gedownload bijv. wat bij mijn mobiel hoort, maar ik heb het vermoeden dat ik een instelling op het apparaat zelf niet goed heb staan waardoor mijn pc geen connectie kan maken.

Ik heb een samsung galaxy s.

Wie o wie kan me helpen?

Gr. K. ersje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

03-10-2011 om 11:57

Via bluetooth?

of gewoon aangesloten aan je pc?

Hes@

Hes@

03-10-2011 om 13:53

Bekende kwaal

Google er maar eens op. Het lukt heel vaak niet om galaxy s te laten herkennen door windows. Op een forum las ik dat dat mogelijk iets te maken heeft met bestandsextensies die langer zijn dan 15 tekens. Hier en daar staan wel handleidingen van mensen die het na dagen proberen toch gelukt is. AL weten die mensen dan vaak ook niet meer wat nou uiteindelijk de doorslag heeft gegeven.

En met bluethoot lukt het ook niet want dat heeft de galaxy s niet (tenminste niet om gegevens over te dragen).

Er schijnt een app te zijn om via wifi met Kies te verbinden. Ik heb die app nog niet gevonden maar misschien heb jij meer geluk.

Het is knap waardeloos voor zo'n dure telefoon.

De mijne is vorige week gecrashed en ik had dus geen backup vanwege dit aansluitprobleem.

merel

merel

03-10-2011 om 16:19

Paar wel paar niet

Hier zijn 4 mobieltjes in huis, de nokia van mezelf en de oude van pa, die kan ik wel vinden op mijn mac, de blackberry van dochter en de nieuwe iphone, daarmee lukt het niet. Nu is het hier niet zo'n issue, waardoor ik het na een paar keer proberen maar opgegeven heb, dochter stuur mij soms haar bestandjes dan maar door via twitter of ze gebruikt het snoertje wat erbij zit.

margje van dijk

margje van dijk

03-10-2011 om 20:48

Hier wel

Ik heb ook een Samsung Galaxy S, en bij mij gaat het gewoon goed. Maar ik moest wel eers het KIES-programma installeren. Uit jouw bericht kan ik niet opmaken of jij dat nou ook inderdaad gedaan hebt?

Zodra KIES gedownload was, en ik de telefoon met het USB-kabeltje aan mijn computer koppelde, kreeg ik direct op mijn telefoon de vraag: wil je Kies, of Massa-opslag, of Mediaspeler. Dan neem je 'Kies' en dan gaat het vanzelf.

Staat je telefoon wel aan?

Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat je het kaartje eruit moet halen!

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.