Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

28-03-2011 om 13:29

Computer bij mijn vader

Het vorige draadje was alweer het archief in omdat het wat tijd kostte voor het pakket geleverd is maar ik typ nu vanaf de pc van mijn pa! Installatie zag er super ingewikkeld uit, de installatiehandleiding was er voor de helft niet, op de achterkant stond een rare kopie van CanalDigital (hij zit bij scarlet?) en we kwamen er helemaal niet uit.

Gebeld: alles wat op dat papiertje stond was niet nodig, alle snoertjes, splitters en weet ik veel ook niet. Gewoon snoer in telefoonstekker, snoer in modem en snoer van modem naar pc en klaar. Idioten!

Nou ja, hij heeft zijn eerste muiscursus achter de rug en dat ging helemaal niet slecht (thx voor die http://users.skynet.be/marleen.elen/werken_met_muis_oefeningen.htmn link).

Nu teamviewer geinstalleerd, en nu maar hopen of dat werkt vanaf thuis en ik niet alleen daarvoor terug hoef

Thx allemaal voor de vele tips. Helaas zou mijn broer XP op mijn oude win2000 pc zetten maar dat heeft hij nog niet gedaan dus ik kan hem nu geen uitzendinggemist enzo laten zien maar dat komt dan wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

28-03-2011 om 18:58

Vreemd

Nu ben ik met mijn vader niet op marktplaats of youtube geweest via teamviewer. Maar onlangs heeft mijn man wel bij iemand anders meegekeken naar een pokerspelletje, dus je moet wel dingen kunnen doen via internet lijkt me.
ik zal het eens proberen als ik weer eens met mijn vader op teamviewer zit, wat er gebeurt als ik op youtube ga.

Sarcas

Sarcas

29-03-2011 om 19:31

Bellen

Als je zoekt op "Commercial use suspected" zie je tips hoe dit uit te zetten. Voor zover ik begrijp moet je je MAC adres veranderen. Dit kan potentieel weer hele andere problemen geven met andere programma's op de computer.

De TeamViewer site laat een gratis nummer zien voor support. Ik zou hen eerst eens bellen voordat je gaat experimenteren.

Mocht je er niet uitkomen, dan is een VNC server programmaatje misschien een oplossing. Is wel lastiger te beveiligen.

Sarcas

Maxime.M

Maxime.M

30-03-2011 om 08:36

Pelle geprobeerd

Hoi Pelle,

Ik heb het net met man geprobeerd, van mijn computer naar zijn laptop en dat gaat prima, even op marktplaatst rondgesurfd en even iets op youtube bekeken. Ik krijg helemaal geen melding in beeld, alleen op het einde als ik het beeld van de ander sluit dan is er een vlakje met iets van "dit was een gratis sessie van teamviewer" maar daarmee vervalt mijn verbinding niet dat krijg ik in beeld als ik afsluit.
Vreemd toch.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.