Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

toto1

toto1

28-03-2012 om 12:17

Computer loopt steeds vast!

Ik heb een probleem met mijn pc. Als ik hem opstart en erop ga werken of surfen, loopt hij steeds vast. Soms start hij gewoon op, soms niet. Als ik een virusscan of systeemherstel doe, loopt hij vast. Zowel in de gewone als in de veilige modus! Soms start hij vanzelf opnieuw op als hijvastloopt, maar blijft dan in het startscherm hangen.
Iemand enig idee wat ik hiermee kan? Ik heb niet zo heel veel verstand van computers....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-03-2012 om 20:07

Ja, ik herken het

Dat deed mijn laptop ook. Het komt doordat allerlei processen teveel werkgeheugen gebruiken. Toen het op een gegeven moment te gortig werd, heb ik een andere gekocht. Mijn pc was al 7 jaar oud, dus het was er ook wel tijd voor. Als je er wel iets aan wilt doen, moet je hem opschonen en alle geheugenvretende overbodige programma's verwijderen.

Myrna Breuklijn

Myrna Breuklijn

28-03-2012 om 20:37

Schoonblazen met lucht

Als je pc vol met stof zit (gebeurt gewoon altijd) dan moet je (pc)ventilator veel te hard werken om de pc goed te laten werken. De kap eraf halen en schoonblazen met een spuitbus 'lucht' kan zorgen dat ie het weer goed doet. Een spuitbus lucht is te koop bij een computerwinkel.
Daarnaast is het nooit verkeerd om je pc eens 'op te ruimen', prullenbak legen en cookies verwijderen, dit kan ook zorgen dat ie langzamer is.

toto1

toto1

09-04-2012 om 22:29

Pc bleek overleden

De pc is helemaal nagekeken door bevriende "computernerd" en dood verklaard, helaas... bedankt voor de reacties, maar het heeft dus niet gebaat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.