Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Denken jullie dat dit een betrouwbare site is?

http://www.wholesalechinastore.com/
Kweetniet, ik heb twijfels, maar kan ze niet helemaal hardmaken. Wat denken jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jula

jula

23-03-2012 om 20:35

Op welke manier betrouwbaar?

Bedoel je dat je krijgt wat je besteld of dat het echte merkspullen zijn?
Het zijn natuurlijk fakes uit China die je koopt. Je moet dan erg veel invoerrechten betalen en als je pech hebt een boete omdat het fakes zijn.
Oh en ik zie net dat hun contact informatie een hotmail adres is Volstrekt onbetrouwbaar! Er staat niet eens een adres of telnr bij!

Anneque

Anneque

23-03-2012 om 22:13 Topicstarter

Jula

Ik bedoelde beide, eigenlijk. Ik wil bepaalde schoenen hebben, op de foto zie je ze van het originele merk, maar in de omschrijving staat alleen "five finger shoes", i.p.v. het merk Vibram erbij. Dus ik twijfelde wel al of het de echte waren. Verder was ik bang dat ik überhaupt niets opgestuurd krijg, maar je kunt zo te zien via Paypal betalen. In dat geval kun je je geld toch terugkrijgen?

Anneque

Anneque

23-03-2012 om 22:25 Topicstarter

En deze dan?

Als je nog zin hebt : wat denk je van deze?
http://www.fivefingerus.com/

Waarom ik twijfel, is de naam van de site, die is een beetje gek. En de schoenen zijn te goedkoop, ze doen zich voor als een soort Vibram-outlet, maar of dat klopt? Ik weet 't : if it sounds too good to be true etc....Maar ook hier kun je via Paypal betalen...
Ik wil ze best via een regulier adres kopen, maar het model + maat dat ik wil, is nergens anders te krijgen.

Anneque

Anneque

24-03-2012 om 08:26 Topicstarter

Pfff ben eruit

Blij dat ik nog ff flink gegoogled heb....er blijkt een levendige handel in nep-Vibrams te bestaan. De sites die ik noemde staan idd op een "zwarte lijst". Had niet gedacht dat mensen de moeite zouden nemen om zo'n kleine markt nog op te lichten...

Kleine markt?

Die dingen zijn in heel ZO-Azie en in de states razend populair!

Anneque

Anneque

24-03-2012 om 12:57 Topicstarter

Serieus?

Wist ik echt niet, da's mijn beperkte blik In hardloopland ben je hier in elk geval nogal een uitzondering op die dingen. Maar 't verklaart wel die enorme hoeveelheid nepsites.

jula

jula

24-03-2012 om 16:22

Veel nep

Er is erg veel nep te koop op internet Ook die tweede site heeft bijv geen contact informatie, dan gaan bij mij meteen alarmbellen rinkelen. Veel googlen is inderdaad het beste meestal. Bijv googlen op de winkelnaam samen met woorden als: fraud, fake of oplichting.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.