Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Petr@

Petr@

10-11-2010 om 21:17

Documenten samenvoegen

Ik heb twee documenten die ik samen wil voegen tot een bestand. Het ene document bevat alleen tekst staand, het andere document een tabel liggend.
Ik krijg beide documenten wel in een document, maar vervolgens krijg ik de kop van de tabel op blz. 1 met geen mogelijkheid naar blz. 2! Ook niet met ctr + enter.
Ik wil eerst de tekst en dan de tabel in het document. Andersom kan natuurlijk ook, maar dan past de tabel weer niet in z'n geheel op de eerste blz. en komt het laatste stukje boven de tekst op blz. 2 te staan.
Iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

11-11-2010 om 13:46

Break?

Om twee soorten layout in 1 document te krijgen (pagina rechtop, gevolgd door pagina liggend) moet je een break tussen de beide pagina's invoegen. Ik weet niet of dit een onderdeel van de oplossing voor je probleem is, maar wie weet had je dat nog niet gedaan.

Margje

Petr@

Petr@

11-11-2010 om 13:54

Beemer

Je hebt mail.
Ik snap ook niet waarom het mij niet lukt, ben verdorie secretaresse!
Hoop dat het jou wel lukt, alvast bedankt voor de moeite.

Petr@

Petr@

11-11-2010 om 13:58

Margje + ot

Ik weet niet wat een break is dus ik heb dat inderdaad nog niet gedaan. Ik wacht even af of het Beemer lukt en dan kom ik terug bij jou )

(Ik zit hier nu lekker bij een warme houtkachel. Sinds we verleden maand een stookcursusje (van een uur) bij de houtkachelleverancier hebben gehad gaat het een stuk beter. En we hebben 2 kuub 2 jaar gedroogd hout aangeschaft. En wat ook helpt is de aanschaf van parafinebolletjes.Daardoor verwarm je in 12 minuten de pijp op tot 800 graden. Een aanrader!
Jullie zijn ook al weer aan het stoken? Ik wil de komende winter met het oventje gaan experimenteren.)

Petr@

Petr@

11-11-2010 om 21:21

Nogmaals

bedankt! Ziet er nu een stuk netter uit dan in mijn versie!

margje van dijk

margje van dijk

23-11-2010 om 14:41

Oef, petra, o.t.

Ach, na een dag of 12 reactie, da's best snel toch, eigenlijk?

Wij kunnen ook héél goed stoken. Mijn man beschouwt het als een kunst waar je zo weinig mogelijk kunstmiddelen aan toevoegt, maar ik mag graag die aanmaaklucifers gebruiken die gedrenkt zijn in parafine of zoiets dergelijks.

Wij hebben ook 2 kuub 2 jaar gedroogd hout aangeschaft, maar het valt tegen hoe droog het echt is. Soms sputtert het nog een beetje. (We hebben eerder wel beter hout gehad). Het gaat ook heel hard, maar ja, wij stoken ook liefst iedere avond wel even. Ik denk dat er nog wel eens 2 kuub bij moet komen

Gisteren hebben we lasagna uit de houtkachel gegeten. Ik had een ziek kind thuis, dus van de nood een deugd gemaakt. Kind op de bank, kacheltje aan (vond kind ook zeer behaaglijk), ik lasagna gemaakt en dat is in de kachel-oven gegaan. Na drie kwartier rook de hele kamer naar lasagna en konden we eten.

Zeer gelukkig word ik van zoiets

Margje

Hilde

Hilde

24-11-2010 om 13:39

Sectie einde

Je moet niet gewoon een page break invoegen, maar een sectie-einde. Daarna kan je in de tweede sectie kiezen voor landscape.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.