Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

05-03-2009 om 11:54

Download snelheid

Ik heb onze up- en downloadsnelheid verhoogd, duurder abonnement dus, maar we komen (weer) niet op de snelheid die we horen te hebben. Zijn er tips die ik kan toepassen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

05-03-2009 om 16:25

Te vol

Als de computer te vol is heeft dat echt invloed op de downloadsnelheid?
We hebben al een extern geheugen, dus ik kan wel kijken of ik daar meer op kan zetten.
Ik heb via Speedtest de test gedaan, Alex. Daardoor weet ik dat het te langzaam is. En ik heb het niet zozeer nodig om illegaal te downloaden, ik wil gewoon lekker snel internet. Daar betaal ik voor. Jij denkt ook gelijk aan het ergste

Linda99

Linda99

05-03-2009 om 23:42

Draadloos

Kaaskopje, heb je draadloos internet? Want dan zou het ook aan je router kunnen liggen. Zo was het bij ons en na aanschaf van een degelijker exemplaar hebben we nu wel de snelheid waar we voor betalen.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-03-2009 om 00:16

Nee geen draadloos

We hebben geen router. Het zal 'm dan toch wel in een te volle computer zitten.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2009 om 18:02

Firefox

Verhip Alex, bij Firefox haal ik inderdaad een hogere snelheid. Het is nog steeds niet de snelheid van het abonnement wat wij hebben, maar het komt meer in de buurt. Het gekke is dat oudersonline totaal niet reageert in Firefox, heel irritant. Dat is ook de reden waarom ik alweer enige tijd geleden van Firefox afgestapt was.
De computer is echt veel te vol...

Rob

Rob

08-03-2009 om 11:45

Lees al jaren Ouders Online met firefox

Nog nooit problemen daarmee ondervonden, wat kan je niet op OO met Firefox dat je wel kan met IE ?
Rob

Kaaskopje

Kaaskopje

08-03-2009 om 19:04

Snap 't ook niet

Als ik naar een andere rubriek wil en op OK druk reageert het programma niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-03-2009 om 21:10

Krijg nou wat

Ik kreeg in beeld dat ik een nieuwe versie 'moest' downloaden van Firefox. Braaf gedaan en ik kan gewoon weer alle functies gebruiken van OO! Mijn oude versie was blijkbaar vesleten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.