Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Stelle

Stelle

10-12-2009 om 22:25

Ds doet niets meer?

Oh jee, paniek in da house, de nintendo ds is stuk! als in: hij doet helemaal niets meer en nee, het ligt niet aan een lege batterij. Hij is niet gevallen en (voor zover ik weet) niet nat geworden. Grrr, het stomme ding is pas 1,5 jaar oud! Iemand een idee wat dit kan zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

11-12-2009 om 08:55

Uuhh

Hier doet/deed de ds van dochter het regelmatig niet. Dan blijkt het mini stekkertje niet meer goed in het mini contactje te zitten. Dus dan wordt de ds weer opengemaakt en het stekkertje weer in het contactje gedaan. Je hebt er wel het goede gereedschap voor nodig.

Stelle

Stelle

11-12-2009 om 20:39

Oh?

Oh, had geen idee dat dat kon! Ja, wel dat het geval open kon, maar niet dat daarbinnen ook dingen los lieten, laat staan regelmatig. Dank, ik ga het uitzoeken!

Stelle

Stelle

13-12-2009 om 15:38

Vera

Hm, net geprobeerd het stomme ding open te wrikken, maar ondakns mijn toch aanzienlijke collectie schroevendraaiers zit de goede er niet bij (iets tussen kruiskop en gewoon in?) Waar heb jij zo'n ding vandaan gehaald? Het is toch geen speciaal extra duur made-by-nintendo-ding?

Nasha 1st

Nasha 1st

13-12-2009 om 20:58

Horlogeschroevedraaiers

gewone zijn te groot....

Vera*

Vera*

14-12-2009 om 09:34

Te koop

Op www.dealextreme.com kosten die dingen bijna niets en je betaalt ook geen verzendkosten. Je hebt twee verschillende nodig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.