Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ds kapot

de ds lite van onze dochter gaat niet meer aan. Aan de batterij ligt het niet, die is net nieuw... Het is echt het aan-uit knopje dat waarschijnlijk onvoldoende kontakt maakt. Maar ja, wij wonen niet in een stad, hebben geen eigen vervoer en zijn dus afhankelijk van de post om dat ding ergens naar op te sturen.
Kent iemand een vertrouwd en voordelig adres? Nintendo zelf is me vreselijk te duur, want garantie heeft dat ding al lang niet meer!

bedankt alvast!
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

25-10-2010 om 21:36

Kijk eens bij

http://www.hd-computers.nl/ Ik weet dat deze ook reparaties doet.

Vera*

Vera*

26-10-2010 om 10:56

Hmm

Je kunt googlen op het defect en krijgt misschien een hele lijst mogelijkheden.
Je kunt hem zelf openmaken. De speciale schroevendraaiertjes kun je goedkoop krijgen bij dealextreme.com. Je kunt daar, indien nodig, ook een hele nieuwe behuizing kopen.
Maar ik zou hem eerst proberen open te maken of je he probleem kan zien. Soms is het een kwestie van een contactje weer vastdrukken.
Op youtube zijn er ook veel filmpjes te vinden.

Vera*

Vera*

27-10-2010 om 15:35

Beemer

Dat klinkt niet duur daar bij Mips.

jons

jons

27-10-2010 om 21:10 Topicstarter

Bedankt

ik ga eerst eens op youtube kijken, heb nl al eens geprobeerd om de ds te openen, maar dat lukte me al niet. Mocht dat niets worden, probeer ik Mips. Ik heb familie die andere familie in Almere regelmatig bezoekt, misschien dat die het voor me mee wil nemen. Scheelt weer in de (fikse) verzendkosten...

Bedankt voor de tips!
Jons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.