Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Rieke

Rieke

06-03-2011 om 23:27

E mail adres op naam

Hoi, wie weet waar ik dit het het best kan kopen? En ook wat het voordeligst is met bv 4 adressen per gezin.
Ik bedoel een adres met [email protected]
Ik heb al even gezocht maar kom nogal louche bedrijfjes tegen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

07-03-2011 om 08:27

Oxilion

Daar hebben wij onze emailadressen vandaan. Ik geloof hostingpakket H5, dan kun je een onbeperkt aantal e-mailadressen aanmaken met je eigen domeinnaam (als die beschikbaar is natuurlijk). De kosten moet je even op de site zoeken, dat weet ik niet precies.
Wij zijn er erg tevreden over, maar misschien kan het wel veel goedkoper.

jutter

jutter

07-03-2011 om 13:46

Check domeinnaam

Als het domein met jouw achternaam nog vrij is, dan kun jij dat bij verschillende aanbieders krijgen. Ik zelf maak gebruik van mijndomein.nl. Hier kun precies zien of de domeinnaam nog vrij is, als je de domeinnaam dan koopt dan kun je voor 19 euro per jaar alle emailadressen aanmaken die je wil.

Succes, Jutter

Sera

Sera

07-03-2011 om 19:47

Go daddy

Wij hebben een domeinnaam van Go daddy. Is heel betrouwbaar. Je betaald per online. Ze hebben vaak aanbiedingen. Voor je koopt kan je het beste even googlen op coupons + go daddy om te zien wat de actuele aanbiedingen zijn. Prijzen verschillen per extentie (.com is vaak het duurst maar .info of .eu of .net kan je vaak voor een paar dollar al kopen). Sowieso vallen de prijzen erg mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.