Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Henriette123

Henriette123

22-07-2011 om 13:13

E-reader hoofdstuk zoeken

Ik overweeg een e-reader te kopen, maar wil hem ook gebruiken om ermee in een Bijbel te lezen. Dat betekent dat ik het boek niet alleen van voor naar achter wil kunnen lezen, maar ook makkelijk naar een bepaald gedeelte (bijbelboek) moet kunnen bladeren. Wie weet met welke e-reader dat kan? Daarnaast moet het ook nog mogelijk zijn om een groot lettertype te kunnen kiezen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Arnova 10

De Arnova 7 kan ook. Wij gebruiken hem met Bijbel.
Je kan hem instellen op lettergrootte, aantekeningen bij teksten maken, arceren, enz.

Janeway

Janeway

24-07-2011 om 13:08

Kindle

Ik heb een kindle van amazon, die kan dat ook allemaal, je kan zoeken op tekst en hoofdstukken, blz nrs enz enz..

nikje

nikje

24-07-2011 om 18:40

Sony

Ik heb een Sony en die kan dat ook.
Bedenk me net dat alle ereaders dat mss wel kunnen?
Maar dat weet ik niet zeker

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Henriette123

Henriette123

25-07-2011 om 11:25

Janeway,nikje

Is het dan mogelijk om met een e-reader een tekst in te tikken? dus bijv. psalm 10, en dan gaat hij naar dat hoofdstuk toe?

Henriette123

Henriette123

25-07-2011 om 11:29

Mamarijke

Bedankt voor je reactie, dit klinkt goed, maar
weet jij of je ook leesboeken op de Arnova 10 kunt zetten? En leest dat voor leesboeken een beetje? Ik denk dan bijvoorbeeld aan en uurtje achter elkaar lezen, in een wat groter lettertype.

Ja zeker

We zijn nu op vakantie, en mijn man leest heel veel nu op zijn Arnova. Hij heeft heel veel soorten leesboeken er op staan. (legaal gedownload). Hij zet hem vaak in nachtstand, zwarte achtergrond met witte letters.

Henriette123

Henriette123

28-07-2011 om 13:56

Mamarijke

Welke versie van de Bijbel hebben jullie op de e-reader staan? Man heeft namelijk op internet gezocht, en vond daar alleen een versie waarbij je niet op hoofdstuk kunt zoeken.

Youversion.com

dat is de site

Henriette123

Henriette123

28-07-2011 om 19:35

Bedankt

Mamarijke bedankt voor al je antwoorden, we gaan van het weekend eens kijken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.